Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Barbaravh
#2989670
Vorig jaar deze plaats gevonden waar de honden konden zwemmen, maar heb geen flauw idee waar het kan zijn. Was toen op vakantie in Gasselte, dus is volgens mij max een half uur rijden van daaruit. Iemand die het herkent? Er waren toen verschillende honden aan het water.


Afbeelding
Door Nynke
#2989675
[quote="Nynke"]
ik denk meteen aan 't Hemelriekje, maar zal even op googlemaps kijken  ::)
[/quote]
Ja, Hemelrijk staat op de kaart  :) :) :)
Door Barbaravh
#2989678
[quote="Nynke"]
Ja, Hemelrijk staat op de kaart  :) :) :)
[/quote]

Even gekeken op google maps en volgens mij is het dat niet. Is volgens mij veel kleiner en de vijver die ik zoek ligt in een bos.
Denk dat dit de andere kant van de vijver is.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Barbaravh op do 11 sep 2014, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#2989688
[quote="Barbaravh"]
Even gekeken op google maps en volgens mij is het dat niet. Is volgens mij veel kleiner en de vijver die ik zoek ligt in een bos.
Denk dat dit de andere kant van de vijver is.

Afbeelding
[/quote]

Maar er liggen 3 meertjes bij elkaar, 1 grote en 2 kleine, had je dat ook gezien ??  Of anders het meer bij Schoonloo?  Dat ligt aan 1 kant aan/in het bos.
Door Barbaravh
#2989689
Als ik op gietenerveld zoek, vind ik wel foto's die er op gelijken. Misschien toch eens daar gaan kijken.
Zeegse ben ik volgens mij nog niet geweest.
Door Barbaravh
#2989691
Nynke schreef: Maar er liggen 3 meertjes bij elkaar, 1 grote en 2 kleine, had je dat ook gezien ??  Of anders het meer bij Schoonloo?  Dat ligt aan 1 kant aan/in het bos.
De verschillende meertjes niet gezien op google maps. Grote kans dat het toch daar is.
Schoonloo zijn we gisteren geweest  ;)
Door lianneke
#2989744
-Annemarie- schreef: Ha, je bent me net voor.  ;D  Yep!  :)

Heet in de volksmond ook wel: Homan's zandgat.
Ja, en om het voor de Groningers nog korter te houden gewoon : t,zandgat.
Door lianneke
#2989877
-Annemarie- schreef: ;D

Da's voor Groningers toch best even rijden...  ;)
Nah, valt wel mee, als je net 700 meter over de grens van Drenthe woont hoor.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door