Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2989341
Afbeelding
Al dat gewandel ook!

Afbeelding
Ff een rustmomentje voor Whisper

Afbeelding
Zalig. Ze laat zich niet dwingen hoor!

Afbeelding
effe schudde! Zodat het kapsel weer goed zit

Afbeelding
Prudence

Afbeelding
ietswat ongeduldig om terug te mogen naar het vrouwtje natuurlijk

Afbeelding
Ik ben er bijnaaaaa

Afbeelding


Afbeelding
Johoeee hier kom ik

Afbeelding

Afbeelding
Ook es alleen op de foto

Afbeelding
Maar dat vinden de zusjes toch geen goed idee, hen zo alleeeenig achterlatend bij het baasje, dat wordt even volop knuffelen met de twee meiden.. Oh wat hebben ze me die paar minuten gemist

Afbeelding
Dan ook maar ffies allemaal op de foto

Afbeelding
Whispertje

Afbeelding
Pruutje weer zo'n knuffemomentje, dat vrouwtje gaat steeds maar de heuvel op zonder haar! Schande!

Afbeelding
Het zou verboden moeten worden!

Afbeelding
Phoebe

Afbeelding
Pruutje

Afbeelding
Even met zijn drieën

Afbeelding
Nog zo'n heuvelmomentje :)



Afbeelding
Aekingerzand, wat een mooi gebied

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#2990574
Iedereen bedankt, het is idd een mooie omgeving daar, dames vonden het er prachtig, zeker toen Whisper een schaap achter een bult weg zag komen. Gelukkig rent Whisper niet meer zo veel, dus die maakte een paar snelle passen naar voren naar het schaap en ging staan blaffen  :biggrin2: Schaap weg, en Whisper nog even blaffen, tja ze ziet het allemaal niet meer zo helder en hoort het ook al niet zo goed meer, dan kan je maar beter blijven staan.

Stom eigenlijk dat je zulke gebieden dan even uit het oog verliest, weet nog wel jaren terug dat ik steeds met een vriendin daar heen ging. En zo ineens ben je vergeten dat het er is. Maar we hebben het weer gevonden, gaan we zeker vaker wandelen, zolang het kan. Volgens mij vanaf een bepaalde datum mag je daar niet meer met honden komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door