Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2989310
iets wat een goed baasje betaamd?? Rakker kan niet meer op het bed springen. Nu springt hij eerst op de stretcher, dan op de speelgoedkist en dan kan hij bij mij op bed komen..... Vond het zo zielig dat hij er niet op kon, terwijl die kleine dondersteen vanuit stand bij mij op bed springt..... :-X :-[ :-\ :P :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2989485
[quote="inni"]
Heb jij nu echt een tweepersoonsbed nodig? 1 pers. is toch genoeg. ;)  ..................................

:)  Geweldig voor je jongens.  :)
[/quote]
Als ze er met z'n 3en inliggen  ;D

Bij ons is een 3persoonsbed ook VEEEEEL te klein voor 2 personen en een hond.. Jacy en ik vinden het prima, Jacy duwt mij 'snachts weg, ik accepteer dat in mijn slaap, maar VL heeft geen ruimte en dekens..  ::) :angel:

Ontopic: nee hoor, Als Laddy het mag, mag Rakker het ook  ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#2989535
[quote="inni"]
Heb jij nu echt een tweepersoonsbed nodig? 1 pers. is toch genoeg. ;)  ..................................

:)  Geweldig voor je jongens.  :)
[/quote]

Had ik, maar ik viel bijna uit bed met Rakker erbij. En nu met z'n  3-en wordt het wel echt krap :P :biggrin2:
Door inni
#2989969
[quote="Dian"]
Had ik, maar ik viel bijna uit bed met Rakker erbij. En nu met z'n  3-en wordt het wel echt krap :P :biggrin2:
[/quote]

aaahaa  :P  ;D 't ging over verwennereij voor je bengels..*lol*

ze wonen in een warme thuis hé.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door