Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ligaa
#2989269
Joep, onze nieuwe rode kater van een jaar uit het asiel, stond vanaf dag 1 op Barf en het bevalt hem prima! Hij lust eigenlijk bijna alles, is alleen met levertjes wat minder makkelijk te foppen dan mijn dames helaas haha. ;D

Hij heeft een goed stel tanden dus hij heeft al vanalles geprobeerd, van kip tot konijn, van eend tot gans. En ook al heel wat botwerk. Laatst verbaasde hij mij met een ganzennekje, die krijgen mijn dames niet weg (en ze doen er ook geen moeite meer voor, eend ook niet trouwens) maar hij zat heel rustig te eten en het was zo op haha. Hij heeft er letterlijk 6 minuten over gedaan. :biggrin2:

Het was een kleine gans hoor, maar wel wild. :)

Afbeelding

Op!
Afbeelding

Afbeelding


:)
Laatst gewijzigd door Ligaa op za 13 sep 2014, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#2991258
Haha ja Joep is heel makkelijk, vanaf het begin dus al! Proeven is er eigenlijk al nooit echt bij (gaat gewoon in één keer naar binnen zonder twijfel) en hij wist ook direct wat hij met zo'n kuiken aan moest: rondslingeren en daarna lekker opeten. Ik zou ook echt niet weten wat hij het allerlekkerst vindt, hoewel kuiken misschien in de buurt komt, maar hij valt tot nu toe overal op aan (met uitzondering van sommige levertjes, maar dat is dan ook het enige). ::)

Laatste filmpje nog trouwens.

Door kakocavi
#2991569
[quote="Ligaa"]
Haha ja Joep is heel makkelijk, vanaf het begin dus al! Proeven is er eigenlijk al nooit echt bij (gaat gewoon in één keer naar binnen zonder twijfel) en hij wist ook direct wat hij met zo'n kuiken aan moest: rondslingeren en daarna lekker opeten. Ik zou ook echt niet weten wat hij het allerlekkerst vindt, hoewel kuiken misschien in de buurt komt, maar hij valt tot nu toe overal op aan (met uitzondering van sommige levertjes, maar dat is dan ook het enige). ::)

Laatste filmpje nog trouwens.


[/quote] Wow, dat kuiken was in een oogwenk verdwenen! :D Heerlijk, zo'n kat die gewoon no-nonsense zijn tanden gebruikt en dat kuiken met plezier schoon wegwerkt. Daar kunnen mijn katten nog héél véél van leren!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door