Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2988881
Met 2 teckels op de bank......  :-[ :-* :-* :-* :-*

Afbeelding

En nee... Joep kan zeker nog niet zelf op de bank springen, hij kan nog amper lopen. Maar hij kan al wel naar de bank toekomen en ons aanstoten en dan kijken naar de bank en dan weer naar ons en dan.... dan tillen wij hem uiteraard op de bank! Daarnet was de eerste keer sinds 19 juni dat ze weer samen op de bank liggen. Wees niet bang..., er is geen enkele mogelijkheid dat Joep van de bank afvalt. Er zit constant één van ons op 10 cm afstand hem in de gaten te houden. Dat zit idd niet echt ontspannen, maar alles voor onze Joep.

Vanochtend voor de eerste keer hydrotherapie en wat is hij toch een ontzettend relaxte hond. Je wordt in een aquarium gezet, naast je bromt en borrelt er van alles, dan laten ze de bak vol water lopen, gaat er een loopband aan en moet je (opgehangen in een tuigje met ondersteuning van Dominique de fysio) lopen. En lopen dat deed ie! De pootjes doen het wel hoor, maar oh oh oh wat heeft hij ingeboet aan spierkracht. Niet raar natuurlijk als je al bijna 12 weken met je rug tobt. Maar hij gaat er komen, zonder twijfel, onze kanjer.
Door *loes*
#2988884
wat zullen jullie blij zijn jullie tweetal zo samen te zien weer, vast nog een lange weg te gaan, maar Joep komt er zeker weten met jullie hulp en liefde  :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2988907
Angelique schreef: Bijna als vanouds  :-*
Ja! Met de restrictie dat als hij (ooit) wel weer op de bank springen kan dat niet mag!  >:( Dan gaat Eddie een opstapje maken en moet Joep via de opstap op en af de bank. Wish me luck..... ::)
Gebruikersavatar
Door Sher
#2988920
O ja, toen Chispa rugklachten kreeg wou hij ook een paar keer zo graag bij me op de bank. Dan kon hij zo intens gelukkig tegen me aan liggen. Het doet me echt wat om jouw ventjes daar zo lekker te zien liggen. Dat is nou genieten.  :smitten:
Ik hoop dat hij zo lekker op zijn eigen tempo blijft verbeteren en dan lekker weer zelf op de bank kan klimmen, maar ik weet zeker dat hij ook nu gelukkig is.  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door