Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Flamingo
#2988219
Ik zou ook graag willen dat dat mijn hond (een labrador van 14 maanden) ook lekker kan genieten van het knagen op Barf.
Kippennekken zijn geen probleem en een kippenpoot en reeën ribben waren alle 2 geen probleem. Een paar weken geleden stond er konijnenkarkas op het menu en vandaag maar eens eendennekken aangeboden, maar het gaat er allemaal niet in. Als ik er bij ben en het vast houd nam hij het wel even in zijn bek en kraakte hij het 1 keer, maar daar bleef het dan ook bij. Wel werd het van alle kanten afgelikt. Nu ligt het dus maar weer in de koelkast en bied ik het vanavond maar weer aan. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen, want zou graag minimaal 2x in de week gaan Barfen.
Gebruikersavatar
Door Flamingo
#2988522
Uiteindelijk is het grootste deel van de eendennekken erin gegaan gisteren avond en heeft hij 2 kleine stukjes (die ik plat geslagen had) laten liggen.
Ook het paardenvlees wat hij vorige keer niet wilde eten heeft hij nu netjes opgegeten nu ik het vermengt had met de afsnijsels van de tong (wat niet in de droger ging) en een eitje. Eerst was hij het wel een beetje aan het uitzoeken maar alles is uiteindelijk op gegaan!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door