Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2987415
Ze lijkt te genieten :D..... Mooie foto's (tikkie jaloers :biggrin2:).....

Vanaf wanneer kan je eigenlijk hertenribben geven? Ik begreep dat je die niet als startersbot kunt geven..... Appie barft sinds een week echt, maar eenden en kippen nekjes krijgt ie langer (krijgt nu eendennek of konijnkarkas als maaltijd)..... Wil die nl ook wel gaan proberen.... ;D....
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2989961
[quote="CindyMayella"]
Ze lijkt te genieten :D..... Mooie foto's (tikkie jaloers :biggrin2:).....

Vanaf wanneer kan je eigenlijk hertenribben geven? Ik begreep dat je die niet als startersbot kunt geven..... Appie barft sinds een week echt, maar eenden en kippen nekjes krijgt ie langer (krijgt nu eendennek of konijnkarkas als maaltijd)..... Wil die nl ook wel gaan proberen.... ;D....
[/quote]

Flow barft nu 1,5 jaar en dit was de eerste keer dat ze hertenrib kreeg. Ik vond het net zo spannend als Flow. Ik heb ze wel eerst getest met behulp van de snoeischaar.
Gebruikersavatar
Door joel
#2999509
Mis de "burp"  ;D wat kan ze heerlijk eten, ik heb ze ook pas binnen gekregen, ga ze volgende week eens proberen!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2999515
Haha..... Sinds Appie barft, laat ie altijd een 'burp' na zn eten ;D.... Was dat niet gewend....... Maar hij geniet ervan, denk ik ;D....... Ga over een paar maanden eens proberen......
Door Tamara
#3023609
[quote="Els&Flow"]
Afbeelding
[/quote]

Alsof ik naar mijn eigen hond zit te kijken die zit te eten, dezelfde kop, lichaampie, en net zo donkerbruin  :smitten:

in andere woorden, mooie hond heb je  :coolsmiley:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door