Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2987820
204 ltr netto , daar kun je ong. 70 kilo aan barf vlees in kwijt. Als dat genoeg is voor je, , dan is de vriezer uit de link een optie  :)
Gebruikersavatar
Door Mieke-Navajo
#2987879
nova schreef: 204 ltr netto , daar kun je ong. 70 kilo aan barf vlees in kwijt. Als dat genoeg is voor je, , dan is de vriezer uit de link een optie  :)
Ja, dat is prima, ik kan gek genoeg niet groter kwijt, vriezer staat in mijn woonkamer/keuken.. En heb geen schuur en in de berging staat mijn fiets + kar.


Sorry Lil, ik bedacht mij later dat hij inderdaad wel verwarrend is de titel.
Door Nadia
#2987930
nova schreef: 204 ltr netto , daar kun je ong. 70 kilo aan barf vlees in kwijt. Als dat genoeg is voor je, , dan is de vriezer uit de link een optie  :)
Ik heb toevallig de vriezer van Anne hier. 102 liter. Mini ding hoor. Ik heb er nu 55 kilo ongeportioneerd in liggen. Hij is knap vol. Ergonomisch geportioneerd zou er 60-65 kilo in kunnen denk ik.
Door Anne in Zweden
#2987974
Nadia schreef: Ik heb toevallig de vriezer een van de 842 vriezers van Anne hier. 102 liter. Mini ding hoor. Ik heb er nu 55 kilo ongeportioneerd in liggen. Hij is knap vol. Ergonomisch geportioneerd zou er 60-65 kilo in kunnen denk ik.
::) :biggrin2:

60-65 kilo lukt alleen met keurige porties spier en orgaan, denk ik. Zodra je met vleesbot gaat spelen, daalt het aantal beschikbare kubieke centimeters drastisch.
Door Nadia
#2987990
Anne in Duitsland schreef: ::) :biggrin2:

60-65 kilo lukt alleen met keurige porties spier en orgaan, denk ik. Zodra je met vleesbot gaat spelen, daalt het aantal beschikbare kubieke centimeters drastisch.
Uh.. Lieverd, 80% wat er in ligt is vleesbot ;) alleen de 15 kilo vis wat erbij gegaan is, is spier ;)
Door Anne in Zweden
#2987996
Nadia schreef: Uh.. Lieverd, 80% wat er in ligt is vleesbot ;) alleen de 15 kilo vis wat erbij gegaan is, is spier ;)
Ja nee, we bedoelen hetzelfde. Ik wilde alleen aangeven dat je in 102 liter geen 60-65 kilo uitgebalanceerd barfmenu kwijt kunt.
Door Nadia
#2988015
Hu? Volgensmij bedoelen we niet het zelfde? Want als ik een deel bot eruit haal en vervang door spier gaat er nog meer in. Anyhow..  Ik verbaasde me best wat erin gaat :D
Door Anne in Zweden
#2988020
Nadia schreef: Hu? Volgensmij bedoelen we niet het zelfde? Want als ik een deel bot eruit haal en vervang door spier gaat er nog meer in. Anyhow..  Ik verbaasde me best wat erin gaat :D
Ooow, sooow! Ja, eigenlijk is 55 kilo best veel voor een vriezertje van 102 liter. Kwestie van platte botjes inkopen en ze door een ander erin laten proppen. :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#2988101
Anne in Duitsland schreef: Ooow, sooow! Ja, eigenlijk is 55 kilo best veel voor een vriezertje van 102 liter. Kwestie van platte botjes inkopen en ze door een ander erin laten proppen. :P :biggrin2:
En dan nog zorgen dat het er ook weer uit kan.
Hier zit de vriezer propvol. Alles super strak geportioneerd...
Zo strak, dat het prima ging toen alles nog aan de zacht kant was, maar nu het stijf bevroren is krijg je het geen kant meer op  ::) ;D
Door Lil
#2988110
Anne in Duitsland schreef: Ooow, sooow! Ja, eigenlijk is 55 kilo best veel voor een vriezertje van 102 liter. Kwestie van platte botjes inkopen en ze door een ander erin laten proppen. :P :biggrin2:
Nah ik denk heel eerlijk:

iedereen die niet Nadia heet krijgt er maar 40-45 kg in.  :biggrin2:

Echt ik verwonder mij iedere keer hoe ze het voor elkaar krijgt. Ja, ik weet wel hoe keurig ze het allemaal verpakt en doet. Een echte kunst.  :D ;)
Hope schreef: En dan nog zorgen dat het er ook weer uit kan.
Hier zit de vriezer propvol. Alles super strak geportioneerd...
Zo strak, dat het prima ging toen alles nog aan de zacht kant was, maar nu het stijf bevroren is krijg je het geen kant meer op  ::) ;D
Herkenbaar, daarom heb ik alleen nog maar lades en geen kist meer. Haalde ik 1 pakje uit de kist en niets paste meer...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door