Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2987612
Tja walgelijke praktijken . Maar hoelang word hier nu al voor gewaarschuwd . Hoevaak is het al niet op tv geweest .
Als men een auto gaat kopen dan zoekt men alles van A tot Z uit
Dat zou men met de aanschaf van een pup ook eens moeten doen
En tegenwoordig al helemaal met het Internet , als men zou willen dan kan men veel opzoeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2987614
En die arme pupkopers...tikken €1000,- af voor een rustig en goed uitziende rashondenpup en die blijkt 2 dagen later mismaakt te zijn en dan niks durven zeggen omdat ze bang zijn voor represailles en daarnaast nog bakken geld kwijt zijn om pup weer op de rails te krijgen.  :'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(
Door Kinnie
#2987616
Angelique schreef: En die arme pupkopers...tikken €1000,- af voor een rustig en goed uitziende rashondenpup en die blijkt 2 dagen later mismaakt te zijn en dan niks durven zeggen omdat ze bang zijn voor represailles en daarnaast nog bakken geld kwijt zijn om pup weer op de rails te krijgen.  :'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(
Sorry, hoor... Ik denk dat je het cynisch bedoeld? Maar inmiddels is er toch voldoende kennis beschikbaar omtrent dergelijke praktijken. Niets arme pupkopers...
Arme honden en pups...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2987619
Hope schreef: :'(

En toch... Al jaren zijn en campagnes tegen broodfok. Waarom kopen zoveel mensen daar een pup?
A) de meneer was al jaren actief op MP. Dat boezemt vertrouwen in toch?
B) pup was zeker wel een paar honderd euro goedkoper dan bij de echte fokkert. En we willen gewoon een leuk hondje, dus wat moet ik met een stamboom.
C) toen men zaterdagavond besloten had een hond te willen, waren deze zondagmorgen beschikbaar.
D) de meneer was heel aardig en de omgeving was schoon.
E) De meneer was een bruut en het was er heel smerig, dus kon ik die pup daar niet laten zitten, want dan ging die meneer 'm verzuipen.
Door smulpaap
#2987620
Ik heb ooit eens een site gezien . Uitverkoop , alleen vandaag . Aan het einde van de dag kon ik het even niet laten om weer op de site te kijken
Alle pups waren verkocht  :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2987622
Kinnie schreef: Sorry, hoor... Ik denk dat je het cynisch bedoeld? Maar inmiddels is er toch voldoende kennis beschikbaar omtrent dergelijke praktijken. Niets arme pupkopers...
Arme honden en pups...
Jij kent mij toch wel langer dan vandaag hoop ik  :P
Gebruikersavatar
Door Radja
#2987641
Persoonlijk vind ik dat de verkoop van dieren op marktplaats verboden zou moeten worden! Niet dat daarmee de broodfok aan banden wordt gelegd,maar het verkopen via MP maakt het kopen en verkopen te makkelijk!

Het is in en in triest! :'(
Door Lizzy
#2987644
Radja schreef: Persoonlijk vind ik dat de verkoop van dieren op marktplaats verboden zou moeten worden! Niet dat daarmee de broodfok aan banden wordt gelegd,maar het verkopen via MP maakt het kopen en verkopen te makkelijk!

Het is in en in triest! :'(
Ahja, en dan richten ze de website koopgoedkoopeenpup.nl op..... Ik denk echt niet dat het uit maakt, of het nou wel of niet via marktplaats mag. Vroeger verkochten ze pups via de Telegraaf. Dus als je op zaterdag bedacht "gut leuk, een hond", ging je bij het benzine station een Telegraaf kopen en kocht je zondag een hond.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2987653
Lizzy schreef: Ahja, en dan richten ze de website koopgoedkoopeenpup.nl op..... Ik denk echt niet dat het uit maakt, of het nou wel of niet via marktplaats mag. Vroeger verkochten ze pups via de Telegraaf. Dus als je op zaterdag bedacht "gut leuk, een hond", ging je bij het benzine station een Telegraaf kopen en kocht je zondag een hond.
Klopt wat je zegt,ook dat zou niet moeten kunnen. Ik weet het het is niet tegen te houden,helaas! Maar het kopen via MP zorgt er we voor dat men bijvb zaterdag denkt "ik wil een pup" en dat beestje is dan of nog dezelfde dag of een dag erna in huis! Nogmaals ik weet dat het altijd blijft gebeuren over de rug van alle puppies!
Door Lizzy
#2987656
Radja schreef: Klopt wat je zegt,ook dat zou niet moeten kunnen. Ik weet het het is niet tegen te houden,helaas! Maar het kopen via MP zorgt er we voor dat men bijvb zaterdag denkt "ik wil een pup" en dat beestje is dan of nog dezelfde dag of een dag erna in huis! Nogmaals ik weet dat het altijd blijft gebeuren over de rug van alle puppies!
Maar zonder marktplaats, even serieus, tik je toch op google gewoon in "pup kopen"? Doe maar voor de grap en kijk eens wat je dan tegen komt! Hier, op puppyplaats:

"Prijs: € 300,-

Laatste weg is weg met paspoort chip wormenkuren en inentingen. Ik hou niks vast. Ze mag direct opgehaald worden. Haar broers en zussen zijn al weg! Wie het eerst komt wie het eerst maalt!".

Kortom, deze mag je vandaag nog gaan halen :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door