Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2987546
Ik houd ervan!

“Alleen op stap”

Alleen hij zei dat hij van haar hield.
Hij alleen zei dat hij van haar hield.
Hij zei alleen dat hij van haar hield.
Hij zei dat alleen hij van haar hield.
Hij zei dat hij alleen van haar hield.
Hij zei dat hij van alleen haar hield.
Hij zei dat hij van haar alleen hield.
Hij zei dat hij van haar hield, alleen…..


Wie kent er nog meer van dit soort taalkunsten?
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2987556
;D ;D Ik vond deze ergens op het internet, ontzettend om moeten lachen:

Depenisvanjezus.

Leest u:
"De penis van je zus" - u bent duidelijk oversekst
"De pen is van jezus" - u bent nogal gelovig
"De penis van jezus" - u bent nogal gelovig met foute gedachten
"De pen is van je zus" - u bent een zeer nette Nederlander.
Door Nadia
#2987567
Pluto schreef: Heerlijk zulke foefjes, ik ben ook enorm fan van JADO! (Bij Giel @3FM)
Je bent mijn held!! 2 weken geleden dit voor het eerst gehoord op 3fm. Maar wist niet van wie of wat het was. Ik heb me bescheurt.
Sindsdien let ik op of ik erachter kan komen wat dit was.

Thnx!!
Door Nadia
#2987572
Ik ken alleen deze: hoe maak je de zin kloppend zonder de woorden te husselen.

Het vlieg en de paard

Ik was hier als klein kind erg van onder de indruk ;D
Door Lil
#2987578
Nadia schreef: Ik ken alleen deze: hoe maak je de zin kloppend zonder de woorden te husselen.

Het vlieg en de paard

Ik was hier als klein kind erg van onder de indruk ;D
Ik zeg (na 2 seconde nadenken, dus waarschijnlijk heulemaal fout):
het vliegende paard.
Door **Jolanda**
#2987586
Vind het wel leuk zulke dingetjes, maar ken er helaas zelf geen, of in ieder geval niet die ik nu even op kan noemen.
Door Martine-Tom
#2987723
Mijn opa had er altijd heel veel, 1 die ik als kind geweldig vond:

Tjonge jonge wat een weer weer.
Kon over de weg niet weg.
Kwam in Utrecht terecht.
Moest er in een magazijn zijn.
Keek onder de deur deur.
Zag honderden vliegen vliegen,
En er was maar ene bij bij.
Door Martine-Tom
#2987734
In een zeemansdorpje woonde eens een meisje, Barbara genaamd. Barbara maakte de allerlekkerste rabarberpudding in de verre wijde omtrek en omdat iedereen de rabarberpudding van Barbara zo lekker vond werd Barbara altijd "Rabarberbarbara" genoemd. Omdat Rabarberbarbara op een gegeven moment zo bekend was geworden met haar rabarberpudding, besloot ze om haar eigen bar te openen. Natuurlijk werd die bar de "rabarberbarbarabar" genoemd. Als vanzelf werd Rabarberbarbara's rabarberpudding omgedoopt tot "rabarberbarbarabarrabarberpudding". Bij deze overheerlijke rabarberbarbarabarrabarberpudding tapte Rabarberbarbara ook een glaasje bier, het zogeheten rabarberbarbarabarbier.
Rabarberbarbara had in haar rabarberbarbarabar nogal wat vaste klanten, maar veruit de bekendste klanten waren wel drie barbaren die regelmatig van Rabarberbarbara's rabarberbarbarabarrabarberpudding en rabarberbarbarabarbier genoten in de rabarberbarbarabar. Omdat deze barbaren zo vaak in de rabarberbarbarabar kwamen om Rabarberbarbara's rabarberbarbarabarrabarberpudding te eten en ze zich daarbij laveloos dronken met het rabarberbarbarabarbier kregen zij op een gegeven moment de bijnaam "rabarberbarbarabarbarbaren".
De rabarberbarbarabarbarbaren hadden natuurlijk ook lange stoere baarden, de rabarberbarbarabarbarbarenbaarden en voor de verzorging van deze barbaarse rabarberbarbarabarbarbarenbaarden gingen de rabarberbarbarabarbarbaren naar de barbier en dat was natuurlijk de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier.
Tijdens het verzorgen van de rabarberbarbarabarbarbarenbaarden praatte de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier tegen de rabarberbarbarabarbarbaren in een soort bargoens, het zogeheten rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbargoens.
Bovendien had de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier zelf ook een bar, de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbar, en in deze rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbar tapte de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier natuurlijk een lekker biertje en je raadt het natuurlijk al, dat was het bekende rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbier.
Behalve de rabarberbarbarabarbarbaren had de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier nog veel meer barbaren als klant, die je dus de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbaren zou kunnen noemen, maar omdat deze rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbaren tijdens hun bezoek aan de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier ook naar de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbar gingen om zichzelf helemaal vol te gieten met het overheerlijke rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbier, werden deze rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbaren meestal rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren genoemd.



:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Lil
#2987735
kira schreef: Tomentoatentomatentomatentovrat
Ook geinig.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2987738
Thessa en Shanti schreef: Haha, wat leuk al die zinnen.  :)

Als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.
Ik ken deze zo:

Als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door