Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2987417
Zo, weer terug van een heerlijke vakantie. Lekker veel gewandeld, en mooie plaatsen gezien.
We zaten twee weken in de buurt van Salzburg, en op de heen- en terugweg een paar dagen in Dld.


Salzburg heeft zeker klasse, kijk hoe mooi dit uithangbord is!  :)

Afbeelding


Zei ik al dat we veel gewandeld hadden?  :biggrin2: En dat het boven erg koud was?
Met mijn hoogtevrees toch maar mooi een verschrikkelijke hangbrug gelopen, én een zwarte wandelroute.  8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Het was heerlijk! En na het wandelen is het lekker uitrusten.  ;) 

Afbeelding
Sas! Er waren ook glijbanen!  :biggrin2:  En ja, wij hebben ook regen gehad.  ;D


Camping-koken.

Afbeelding




Moyra heeft ook heerlijk gehad bij de vaste opvang, ze is weer schromelijk verwend.  :)



En tijdens mijn vakantie kreeg ik nog een leuk bericht, ik heb voor de komende 3 maanden een baan!  :daisy:
#2987440
Kim_S schreef: Ziet er leuk uit! Erg knap als je hoogtevrees hebt  8) :coolsmiley: :daisy:
En een baan!!! Gaaf!!! Wat ga je doen?
Ongeveer hetzelfde als ik nu in de bieb doe, alleen dan meer uren (en betaald) en met meer reistijd, maar dat is niet erg.  :)
#2987457
Kim_S schreef: Klinkt goed! Vooral het betaald-gedeelte  :biggrin2:
:coolsmiley: 

Het is geen vetpot, maar alle kleine beetjes helpen, nietwaar?  ;)
Ik ben al heel blij dat ik na 25 jaar niet werken op m'n 50ste nog een betaalde baan heb. En hopelijk met verlenging na die drie maanden.  :)


Ja, die Mac zag er aan de buitenkant wel stijlvol uit.  :o  De binnenkant viel zoals gewoonlijk zwaar tegen.  :biggrin2:
#2987460
Leuke foto's en feli met de baan!
-Annemarie- schreef: Ongeveer hetzelfde als ik nu in de bieb doe, alleen dan meer uren (en betaald) en met meer reistijd, maar dat is niet erg.  :)
Ehh, boekjes afstempelen en terug in de kast zetten?
[me=koekje]is al heel lang niet meer in een gewone bieb geweest[/me]
#2987538
-Annemarie- schreef: Sas! Er waren ook glijbanen!  :biggrin2:  En ja, wij hebben ook regen gehad.  ;D

[...]

En tijdens mijn vakantie kreeg ik nog een leuk bericht, ik heb voor de komende 3 maanden een baan!  :daisy:
;D ;D ;D Heb je de glijbaan wel getest? Dat hoort!  :biggrin2:

Welkom terug en gefeliciteerd met je baan!!  :D :-*
#2987599
-Saskia- schreef: ;D ;D ;D Heb je de glijbaan wel getest? Dat hoort!  :biggrin2:

Welkom terug en gefeliciteerd met je baan!!  :D :-*
Ja, dat wist ik toen nog niet.  ::)  ;D  Verbeterpuntje voor volgend jaar.  8) 



koekje schreef: Leuke foto's en feli met de baan!

Ehh, boekjes afstempelen en terug in de kast zetten?
[me=koekje]is al heel lang niet meer in een gewone bieb geweest[/me]
Ja, maar dan anno 2014. Iets met computers enzo.  :biggrin2:

Trouwens, er komen bij ons best veel hippe jonge moeders om boekjes te lenen, (voor)lezen is heel belangrijk!  :)  En er zijn al boekjes van stof voor de allerjongste lezers.
Veraatje is gratis lid tot en met 18 jaar. *hint*  ;)  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door