Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2987121
Mijn buurman zoekt oppas voor 4 dagen of middagen in de week. Voor zijn ontzettende leuke lieve gehoorzame hondje Kaylee. Kaylee is niet zo groot, niet zo klein, ik denk dat ze zo'n 12 kg weegt. Ze is gecastreerd, ze luistert heel goed en het is gewoon een heerlijke probleemloze hond. Onze buurman wil natuurlijk wel een vergoeding betalen.

Het gaat om maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Of hele dagen. Of alleen de middagen. Net wat mogelijk is.

Wie oh wie weet iemand?
#2987164
Lizzy schreef: Mijn buurman zoekt oppas voor 4 dagen of middagen in de week. Voor zijn ontzettende leuke lieve gehoorzame hondje Kaylee. Kaylee is niet zo groot, niet zo klein, ik denk dat ze zo'n 12 kg weegt. Ze is gecastreerd, ze luistert heel goed en het is gewoon een heerlijke probleemloze hond. Onze buurman wil natuurlijk wel een vergoeding betalen.

Het gaat om maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Of hele dagen. Of alleen de middagen. Net wat mogelijk is.

Wie oh wie weet iemand?

woubrugge zeker te ver?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door