Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ashena
#2986692
Je bent vrij vlot van meppen in Emmen anders hoor.  Vroeger op de camping gestaan in meppen :)  mij n paard stond daar ook op stal maar kan mij niet herinneren waar de dierenarts zat..
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2986700
Ashena schreef: Je bent vrij vlot van meppen in Emmen anders hoor.  Vroeger op de camping gestaan in meppen :)  mij n paard stond daar ook op stal maar kan mij niet herinneren waar de dierenarts zat..
Ik vind ruim een half uur rijden zonder nog rekening te houden met een opengebroken centrum emmen nou niet echt vlotjes. :-\
Gebruikersavatar
Door Ashena
#2986703
In mijn herinnering was het minder dan een half uur,  maar goed,  is ook al ffies geleden dus ik kan het ook fout hebben hoor :p maar er zal in Aalden of dalen ook vast een dierenarts zitten.  Misschien een Google waard
#2988069
Angelique schreef: Ik vind ruim een half uur rijden zonder nog rekening te houden met een opengebroken centrum emmen nou niet echt vlotjes. :-\
Ja dat weet ik niet he! ik kijk op de kaart waar meppen ligt en bingo Emmen ligt redelijk in de buurt  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door