Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#2986107
Ben het een beetje zat, ik slaap al maanden slecht.
Ik kan wel in slaap komen maar wordt dan midden in de nacht weer wakker en kan dan slecht
weer in slaap komen.
Ik lig niet te piekeren of heb geen stress of zo.....
Heeft iemand de gouden tip om weer eens lekker te kunnen slapen?
Door Lida. S
#2986156
Hier  hetzelfde probleem. Soms helpt het om uit bed te gaan, zorgen dat ik het ijskoud krijg (wel moeilijk 's zomers) en dan weer onder het dekbed duiken
Door monster
#2986158
Ik kan al een jaar moeilijk slapen door pijn. Lig 's nachts via de tablet uurtje muziek te luisteren en dan slaap ik vaak weer goed in. Dekbed af, zodat je goed koud wordt.
Door Esther Q
#2986167
Opstaan zodra je wakker wordt, de dag beginnen en overdag niet slapen. Als je meer slaap nodig hebt dan verlengen je nachten vanzelf weer.
Door renate1985
#2986169
Hier hetzelfde  :(
Vanacht om 2uur wakker geworden en heb het half 5 zien worden.
Zondag op maandag maar 3uur max geslapen.

Ik blijf wel altijd liggen. Mijn huisarts zei tegen me: ook al ben je klaar wakker, lekker blijven liggen. Op deze manier rust je lichaam en dat is het belangrijkste.

Heeft hij ook gelijk in want ik sta niet moe op  ???
Door K&D
#2986186
Nog eentje. Meestal slaap ik goed, maar soms zitten er gebroken nachten tussen. Ik denk dat de overgang ermee te maken heeft. ::)
Door monster
#2986187
Zoek:www.kbo.nl
Klik rechts op de voorpagina van de nestor (mrt Martine Bijl).
Scroll naar beneden naar slapen, hoe doe je dat? En download de brochure slapen kun je leren.
Is niet alleen voor ouderen.
Door Dreetje
#2986193
Esther Q schreef: Opstaan zodra je wakker wordt, de dag beginnen en overdag niet slapen. Als je meer slaap nodig hebt dan verlengen je nachten vanzelf weer.
Overdag slaap ik nooit, ik werk 8 uur per dag.
S'avonds slaap ik niet en ga rond 22.30 uur slapen.

Ik zit me wel te bedenken dat dit zo is sinds Sil er niet meer is, zou het daarmee te maken hebben?
Door inge58
#2986210
K&D schreef: Nog eentje. Meestal slaap ik goed, maar soms zitten er gebroken nachten tussen. Ik denk dat de overgang ermee te maken heeft. ::)
+1
Door Esther Q
#2986214
Dreetje schreef: Overdag slaap ik nooit, ik werk 8 uur per dag.
S'avonds slaap ik niet en ga rond 22.30 uur slapen.

Ik zit me wel te bedenken dat dit zo is sinds Sil er niet meer is, zou het daarmee te maken hebben?
Dat zou natuurlijk best kunnen :(
Misschien eens opletten wat er precies in je omgaat als je wakker wordt en daarna.
Ik heb ook perioden gekend van slecht slapen, weet hoe irritant het is. Nu gelukkig geen last meer van.
Gebruikersavatar
Door dien
#2986217
Ik neem altijd valeriaan druppels van kruidvat in als ik snachts wakker wordt en niet meer in slaap kan vallen.
Werkt bij mij altijd prima, het ontspant en ik val weer in slaap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door