Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#2986113
Pretletter. :)

Er staat Loempia maar er zou gewoon ook Luna kunnen staan, die doet vaak precies hetzelfde aan de lijn, de lol straalt ervan af.
Wat ze ook doet, en dat is voor mij onmogelijk te filmen, is, net als een paard, aan de lange lijn rondjes om me heen lopen. Loeihard en ze ontwijkt daarbij netjes de bomen.  :biggrin2: Mensen gaan stilstaan om dat te bekijken, die denken minstens dat ik haar op sta te jutten om te rennen. Maar nee, Poet vind het gewoon leuk!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2986119
Doet ze elke ochtend, dan kijkt ze me aan, zeg ik ''Loepie huppelen''  en dan gaat ze  :D
Ja, 't is een heerlijk vrouwke  :-* We boffen met haar  :D
dinky89 schreef: Die had het tempo erin zitten  ;D
Ik kon d'r niet bijhouden  ;D
keetje schreef: Pretletter. :)

Er staat Loempia maar er zou gewoon ook Luna kunnen staan, die doet vaak precies hetzelfde aan de lijn, de lol straalt ervan af.
Wat ze ook doet, en dat is voor mij onmogelijk te filmen, is, net als een paard, aan de lange lijn rondjes om me heen lopen. Loeihard en ze ontwijkt daarbij netjes de bomen.  :biggrin2: Mensen gaan stilstaan om dat te bekijken, die denken minstens dat ik haar op sta te jutten om te rennen. Maar nee, Poet vind het gewoon leuk!
Haha, zelfde naam, zelfde trucjes  O0  Lekkere dames!  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door