Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Riek
#2985648
Charlotte wil echt haar KVV niet meer.
Ze heeft op de clubmatch in juni een zak Fokkerbrokjes gewonnen.
Normaal geef ik een brokje als snoepje na het uitlaten. Maar heb nu geprobeerd of ze die wil eten.
Nou, die eet Madam Mikmak dus ook niet.
Een kippennekje die eet ze wel met smaak. Biefstuk wil ze ook wel een klein stukje van.
Erwtjes gaat mondjesmaat, net zoals broccoli.
Maar wat kan ik haar nu nog meer geven?
Elke dag een kippennek en biefstuk lijkt me te eenzijdig.
En ben ook bang dat als ze elke dag een nekje eet, ze ook last krijgt met ontlasten (leuke woordspeling)
Plakje kaas hoeft ze ook niet.
Kan zo nog wel rijst of macaroni proberen.
Is dat wijsheid? Of helemaal niet?
Ik zo het toch wel prettig vinden als ze eet.
Ze is nu wel vanaf zondag 100 gram aangekomen.
Door Jantina
#2985754
Mijn Lizzy was net zo'n muts met eten tijdens de dracht. Jammere was dat ze dat ook tijdens het zogen vol hield, dat moet Charlotte maar even niet gaan doen. :-X
Ik zou blij zijn met alles wat ze eet hoor, dan maar kippennekken en biefstuk.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2985789
Heb net kalfsnitzel gekocht bij de AH (in de bonus gelukkig) en dat blieft ze wel.
Er zijn nu wel een paar collega's omgevallen toen ze hoorden dat het voor de hond was  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2985822
Riek schreef: Heb net kalfsnitzel gekocht bij de AH (in de bonus gelukkig) en dat blieft ze wel.
Er zijn nu wel een paar collega's omgevallen toen ze hoorden dat het voor de hond was ;D ;D
Gelukkig eet ze niet zo veel als een hond van formaat rottweiler.....dan zou het een prijzige bedoeling worden hihi.
Ik zou zeggen Verwen mammie maar lekker hoor!
Door tessa
#2985823
Pip at tijdens haar drachten ook heel slecht. Zt soms bijna drie weken nauwelijks.  Ik maakte er me niet druk om, er werden altijd wolken van pups geboren.
Door **Jillaroo**
#2986089
Bij mij ook, yeng was ook een mieperd met het eten. Ook na de geboorte vond ze het maar zo zo dat eten. Toen even een kvv voor geschoteld en gemalen bot naast haar orgaan en vlees en dat ging beter.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2992212
Zit het even terug te lezen.
Dit topic opende ik 2 weken geleden.
Inmiddels is ze 550 gram aangekomen en wil ze vreten als een bootwerker  ::)
Geen brede rug, ik kan haar ribbetjes voelen, dus niet te vet. Maar ze heeft wel al een aardig buikje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door