Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#2986076
Vorige week een snoeppot bij Ikea gekocht en op de kast gezet met gedroogde long erin.
je mag toch denken dat het dan luchtdicht is. :biggrin2:
Gelijk zat Dotje er al bij en s nachts gooide ze de pot die echt niet op het randje stond op de grond :-[
Okay denk je dan zo n pot is niet zo zwaar. ;)

Maar ook vorige week een nieuwe oven moeten kopen de inbouw was stuk gegaan en geen geld voor een nieuwe.
Dus koop een kleinte( Nou ja vond hem nog redelijk groot) en dacht die zet ik op de vriezer neer. Glazen snijplank eronder die precies tussen de pootjes paste. En weinig ruimte om de oven om er nog wat te zetten ofzo.
Echter lag Dotje vaak te slapen op die vriezer. Maar dat kon nu niet  meer. Zag haar daar ook niet meer dus dacht das geregeld ::)
Tot vannacht een gigantische knal >:( Oven op de grond  en helemaal scheef kan zo naar de stort :'(
Stekker laat ik altijd in stopcontact zitten dus stopcontact ook los van de muur .
Gat in de vloer :-\
En vanmorgen kom ik me bed weer uit en zit ze parmantig op de vriezer naar me te kijken met een bek zo dat heb ik even geregeld :o
Oven weeg toch ongeveer 10 kg ::)
Gebruikersavatar
Door Thea
#2986103
Ja ik  baal ook omdat ik niet weer gelijk geld voor een nieuwe oven heb.
Heb haar ook sinds vanmorgen maar k*tkat genoemd :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2986109
Maar even afgezien van Houdini seop....een oven op een vriezer zetten is niet echt een wereldse combinatie. Zelfs niet met een glaspaat ertussen.
Door Summerditches
#2986112
t is ongelofelijk zonde maar om je verhaal zelf moest ik toch ook wel heel even lachen..sorry..niet om het leedvermaak ..maar om de stoute poes ;D ;D
Door keetje
#2986114
Ik had beeld toen ik je stukje las.

leuk is het niet maar toch wel een kat met karakter, dat is een feit, ik zat altijd op de vriezer,... ik wil weer op de vriezerrrrrr,.... ik zit weer op de vriezer.  :biggrin2:

Jammer van je over, ik hoop dat je toch nog ergens een ander op de kop kan tikken, maar waar moet je die dan neerzetten? Vast niet op de vriezer.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2986116
Nee ideale plaats was het niet maar bij gebrek aan ruimte :-\

Ja als er weer een andere kom zal die denk dan maar op de wasmachine inde douche moeten ::)

Of doorsparen totdat ik een nieuwe inbouw kan kopen :o
Door Lil
#2986190
Wat een kat!  :o :-X

Niet zo extreem, maar hier ook zo'n misbaksel. Ik zeg het al een paar jaar en meen het ook serieus: voor mij hoeft een kat niet meer. Al jaren van dit soort ongein.  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door