Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2985785
Afbeelding

Het staat hier in de tuin en Pippa vindt ze "aantrekkelijk". Wat is het en meer belangrijk: is het giftig?  :-\
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2985798
*milyck* schreef: Volgens mij zijn dit bessen van de Rhododendron en ja:die zijn giftig :( ( blad ook trouwens)
Good one! Rhodondendron kan inderdaad ook.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2985803
:-\ klinkt allemaal nog niet hoopvol. Pippa heeft even "restricted limit" to de tuin, maar dat zou wel mega jammer zijn.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2985807
*milyck* schreef: Volgens mij zijn dit bessen van de Rhododendron en ja:die zijn giftig :( ( blad ook trouwens)
Klopt!
Hier staan ze ook en ja, ze zijn giftig.

Kan je er niet iets omheen zetten? Een panelenren bijvoorbeeld?
Door millyckk
#2985809
-Saskia- schreef: :-\ klinkt allemaal nog niet hoopvol. Pippa heeft even "restricted limit" to de tuin, maar dat zou wel mega jammer zijn.
Zijn het veel struiken? Anders zou je er misschien iets voor kunnen zetten... Als dat lastig is, zou je ook even bij de Welkoop kunnen kijken naar een rolletje goedkoop gaas, kost wat maar dan heb je die stress iig niet!
Door millyckk
#2985810
Hope schreef: Klopt!
Hier staan ze ook en ja, ze zijn giftig.

Kan je er niet iets omheen zetten? Een panelenren bijvoorbeeld?
Tegelijk  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#2985812
*milyck* schreef: Tegelijk  :biggrin2:
:biggrin2:

Of een net eroverheen spannen?
Tenzij Pippa echt een sloper is, dan gaat dat natuurlijk niet werken.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2985814
Hmmm, ze staan op meerdere plekken in de tuin.
Als we hier nog een week zouden zitten, zou afzetten een optie zijn. Nu is de optie aan de flexi de tuin in. Helaas.

Dank voor het meedenken!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2985816
Ze staan op veel plekken hier in de tuin dus afzetten heeft geen zin en zeker niet voor nog 1 dag. Pippa heeft dus verplicht een lijntje om in de tuin!
Door evelyn02
#2985847
Volgens mij is het geen rhodo, die maakt geen bessen. Ik denk ook een laurierkers. En laurierkers is giftig (alle onderdelen omdat er blauwzuur in zit).
Gebruikersavatar
Door pike
#2985872
Het is een Laurierkers (Prunus laurocerasus) en de bessen zijn giftig. Rhododendron heeft heel andere vruchten.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2985882
MarijeEnBoomer schreef: Ze staan op veel plekken hier in de tuin dus afzetten heeft geen zin en zeker niet voor nog 1 dag. Pippa heeft dus verplicht een lijntje om in de tuin!
Oow nee voor 1 dag deed ik dat ook niet nee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door