Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2984484
Joep is blij.... Het lijkt alweer herfst als we 's ochtends wandelen. Hij haat warmte, dus is dit JE VAN HET voor hem. Hij geniet volop met zijn wieltjes en lijkt vooralsnog weinig belemmering ervan te ondervinden. Maar ja... hij heeft dan ook personeel dat hem in de gaten houdt en redt als hij vast zit in te diepe modder. Voor de rest.... moddert Joep gewoon aan:

Afbeelding

Totdat ik het echt genoeg vind en hem in zijn bolderkar bonjour.....

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2984488
Esther Q schreef: :biggrin2: Met dat laatste is hij het niet helemaal eens :biggrin2:
:-* :-*
Nee dat klopt... En dan moet ik ogen in mijn kont hebben, want meneertje probeert uit de bolderkar te springen.... :o ::) :-X
Gebruikersavatar
Door Sher
#2985035
Je hoort het zo vaak, dat honden in het moment leven en gewoon nog kunnen genieten met zo'n rolstoel. Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik het stiekem altijd wel zielig vond. Een hond waar het baasje geen afscheid van kan nemen en dan maar door moet modderen, terwijl de lol er al lang af is. Door die filmpjes en foto's van Joep, krijg ik toch langzamerhand een veel positiever beeld.
Joep heeft duidelijk gewoon lol en heeft absoluut geen boodschap aan zieligheid.  :biggrin2:
Door Ike
#2985065
Sher schreef: Je hoort het zo vaak, dat honden in het moment leven en gewoon nog kunnen genieten met zo'n rolstoel. Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik het stiekem altijd wel zielig vond. Een hond waar het baasje geen afscheid van kan nemen en dan maar door moet modderen, terwijl de lol er al lang af is. Door die filmpjes en foto's van Joep, krijg ik toch langzamerhand een veel positiever beeld.
Joep heeft duidelijk gewoon lol en heeft absoluut geen boodschap aan zieligheid.  :biggrin2:
+1  :)
Door Tanna
#2985118
Sher schreef: Je hoort het zo vaak, dat honden in het moment leven en gewoon nog kunnen genieten met zo'n rolstoel. Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik het stiekem altijd wel zielig vond. Een hond waar het baasje geen afscheid van kan nemen en dan maar door moet modderen, terwijl de lol er al lang af is. Door die filmpjes en foto's van Joep, krijg ik toch langzamerhand een veel positiever beeld.
Joep heeft duidelijk gewoon lol en heeft absoluut geen boodschap aan zieligheid.  :biggrin2:
"Door moet modderen" levert inmiddels wel een heel ander beeld op!  ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2985120
Sher & Ike ik was het helemaal met jullie eens. Heb altijd geroepen dat ik nooit een hond met wieltjes zou laten lopen. Inmiddels heb ik ook geleerd dat je het per situatie, per hond, moet bekijken. En Joep is nog 100% Joep met en zonder wieltjes. Zelfs zijn natuurlijke gezag (Joep is echt heel zelfverzekerd en heeft nooit conflicten met andere honden of hij moet het zelf beginnen) is ongewijzigd. Vorige week paradeerde hij door een grote groep doldriest spelende honden. Ze vielen allemaal stil en gingen gewoon aan de kant om hem er middendoor te laten rollen. En dan kijkt hij niet links of recht, nee hoor. Kop omhoog, schouders breed (en die zijn nog breder geworden) en doorrollen (schrijden). :biggrin2:

Daarnet weer bij Tannetje geweest voor de behandeling en daar heeft hij ook laten zien dat hij driftig probeert om op te staan en zelfs af en toe een paar passen zet. De zenuwbanen doen het nog niet weer helemaal, maar er zit enorm veel verbetering in. Dinsdag a.s. voor de eerste keer hydrotherapie. Dan zal ik mijn fototoestel meenemen en een filmpje maken. Denk dat hij me de eerste dagen niet meer aan wil kijken.... :-[ :-X ::) ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door