Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2985211
De meeste mensen gruwen ervan,mijn partner incluis.
Maar ik vind het zo onwijs lekker!
Dus soms als ik alleen eet,dan ga ik naar de slager voor varkenslever.
Kleine stukjes in de pan,flink wat uien erbij en bakken maar.....mjammie!!!  :D
Door K&D
#2985214
juk....net als hachee. :-X
Oma had een keer hachee gemaakt. De kinderen keken in de pan en hadden ineens geen trek meer. Ze hebben later in de auto verteld waar ze het op vonden lijken... :P :biggrin2:
Door monster
#2985219
Ik ben al 35 jaar vegetarier, maar als kind vond ik dit het lekkerste wat er aan vlees was. Koken en dan op brood eten was ook lekker. Waren wel onze eigen varkens.
Door BusKay
#2985225
Mjammie... Lever, uien, spek, appelmoes en frietjes

Klassiek, maar je likt je bord toch af...  :biggrin2: :biggrin2:
Door Esther Q
#2985253
:puke: Ik moest vroeger een paar stukjes eten. Eerder mocht ik niet van tafel. Vond het zo vies dat ik gerust tot bedtijd aan tafel bleef zitten zonder het te eten. Tot ik het uiteindelijk niet meer hoefde, godzijdank.
Door Danny
#2985282
Jammie, ik ken het van huis uit, net als kippenlevertjes. Ik eet het nu alleen nog bij mijn ouders, man lief lust het niet.
Door inni
#2985289
Hmpmm lekker, in bloem gewenteld, enkele reepjes ui erbij en op 't einde saus maken in de pan met de ui en een lepel of twee ketchup............wel van varkens die thuis zijn vetgemest. Sinds die er niet meer zijn durf ik geen lever meer kopen, alhoewel ik nu toch wel erge trek heb. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door