Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2984730
Hangt er vanaf wat voor onderzoek het is.

Of het echt een heel nuttig doel wil bereiken voor humane toepassing, of dat het niet mogelijk is het op te volgen op mensen die al een pacemaker hebben enz.... 
Staat voor de rest echt niets bij van waarover het gaat.
#2984835
Wat kan ik me toch ontiegelijk ergeren aan die hele ADC. Ik heb die site eens bekeken; letterlijk geen enkel woord over een mogelijk alternatief, geen spoor van visie te bekennen. Dat je als organisatie met ongefundeerd geschreeuw zoveel kunt bereiken is tragisch. En het resultaat kan zomaar zijn dat de technologie opnieuw wordt ontwikkeld of overgekocht door een andere universiteit of bedrijf in een ander land, met misschien wel veel slechtere regelgeving omtrent proefdieren.
Door Martine-Tom
#2984847
kakocavi schreef: Wat kan ik me toch ontiegelijk ergeren aan die hele ADC. Ik heb die site eens bekeken; letterlijk geen enkel woord over een mogelijk alternatief, geen spoor van visie te bekennen. Dat je als organisatie met ongefundeerd geschreeuw zoveel kunt bereiken is tragisch. En het resultaat kan zomaar zijn dat de technologie opnieuw wordt ontwikkeld of overgekocht door een andere universiteit of bedrijf in een ander land, met misschien wel veel slechtere regelgeving omtrent proefdieren.
+1
#2984851
kakocavi schreef: Wat kan ik me toch ontiegelijk ergeren aan die hele ADC. Ik heb die site eens bekeken; letterlijk geen enkel woord over een mogelijk alternatief, geen spoor van visie te bekennen. Dat je als organisatie met ongefundeerd geschreeuw zoveel kunt bereiken is tragisch. En het resultaat kan zomaar zijn dat de technologie opnieuw wordt ontwikkeld of overgekocht door een andere universiteit of bedrijf in een ander land, met misschien wel veel slechtere regelgeving omtrent proefdieren.
Helemaal mee eens. Hier zijn tenminste nog (strenge) regels...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door