Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#2984142
De vaatwasser doet ut niet meer  :-[ en moet worden vervangen.
Ik heb er in m'n leven nog maar 1 aangeschaft en ben dus niet zo thuis in vaatwasserland.
Welke moet ik kopen en welke niet??
Door Martine-Tom
#2984153
Hier een Miele, ben er prima tevreden over, het blokje bleef in het begin nogal eens hangen, schijnt een Miele kwaal te zijn, nu over gegaan op Dreft blokjes met van die oplosbare zakjes zeg maar, en nu gaat het goed. Vind vooral de besteklade erg makkelijk!
Door Borke
#2984158
Siemens of Bosch.

Miele daar zweer ik bij voor stofzuigers, wasmachines en wasdrogers, maar NIET voor vaatwassers.
Daar vind ik ze hun geld niet waard, sterker nog die van Bosch/Siemens zijn gewoon beter.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2984159
Martine-Tom schreef: Hier een Miele, ben er prima tevreden over, het blokje bleef in het begin nogal eens hangen, schijnt een Miele kwaal te zijn, nu over gegaan op Dreft blokjes met van die oplosbare zakjes zeg maar, en nu gaat het goed. Vind vooral de besteklade erg makkelijk!
Ik gooi het blokje altijd op de bodem :)
Door sella
#2984162
Wij hebben 15 jaar een miele gehad, nu weer een nieuwe miele inmiddels een jaar of 4 jong
Wij gebruiken geen blokjes maar poeder.
Heerlijk stil, maakt goed schoon, veel meer ruimte door andere indeling met bestekla en volledig wegklabare ondderranden.
Ideaal, de grootste pan kan erin, de platen van de koelkast.
Door Martine-Tom
#2984163
*Marga* schreef: Ik gooi het blokje altijd op de bodem :)
Daar ben ik te autistisch voor, de gebruiksaanwijzing zegt in het bakje dus moet het in het bakje  :biggrin2: ;D
Door Ruisje
#2984168
Siemens/Bosch
*Marga* schreef: Ik gooi het blokje altijd op de bodem :)
Dan wordt je blokje met het spoelwater afgepompt en is er weinig meer van over als ie gaat wassen ;)

Ik ken ook iemand met een Miele en precies hetzelfde probleem...
Door Nynke
#2984170
ik zou zeggen dat Miele, Bosch en Siemens de toppers zijn in vaatwasserland. Wij hebben een Miele en ik vind ook de bestekla bovenin heel makkelijk, vooral als je de soorten bestek bij elkaar legt.
Door Ruisje
#2984177
Martine-Tom schreef: http://www.makro.nl/shop/nl/office/prod ... 1412099193

Heb nu deze...probleem opgelost  :)
Nee, die zijn inmiddels het hele dekseltje van het zeepbakje kwijt en gooien nu na een half uur (ongeveer spoeltijd) het blokje onderin. ;)

Koop je een dure Miele, moet je ook nog een van de duurste vaatwas gelpacks erin mikken...

Wij hebben een Siemens en gebruiken Lidl vaatwastabletten. Vaat is superschoon en glimt als een hondendrolletje. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door