Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Malamoods
#2984063
Yessss!!!!!! Ik ben blij!!!! Ik heb me gewogen vanmorgen en ik ben inmiddels 17 kg kwijt! Zo gaat ie goed!  8) 8) 8)
Laatst gewijzigd door Malamoods op do 04 sep 2014, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Esther Q
#2984080
Hahaha, ik dacht het is -17 in NL, ik moet terug verhuizen! :biggrin2:
Wat goed, Rachel! Hoe eet je anders dan anders? Houd je het goed vol?
Succes!! :-*
Door BusKay
#2984121
ø¤°`°¤.·´¯)¸,ø¤°`°¤ ø¤° PROFICIAT `°å.·´¯).·´¤°`°¤.·´¯)¯)¸,ø

Wanneer volgt 18+ ??  :biggrin2: :biggrin2:
Laatst gewijzigd door BusKay op zo 31 aug 2014, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Mieke-Navajo
#2984123
BusKay schreef: ø¤°`°¤.·´¯)¸,ø¤°`°¤ ø¤° PROFICIAT `°å.·´¯).·´¤°`°¤.·´¯)¯)¸,ø

Wanneer volgt 18+ ??  :biggrin2: :biggrin2:
Plaaggeest  ;D :D

Goed bezig hoor! En doe zo door..
Door BusKay
#2984131
Mieke-Navajo schreef: Plaaggeest  ;D :D
Goed bezig hoor! En doe zo door..
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd....

Maar desalniettemin knap....
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2984151
Goed zeg.....ik heb er veel respect voor...

Ik zag eerst staan vriezer doet vreemd en daaronder -17 ik dacht dat is toch een goeie temperatuur voor een vriezer ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Malamoods
#2984364
Esther Q schreef: Hahaha, ik dacht het is -17 in NL, ik moet terug verhuizen! :biggrin2:
Wat goed, Rachel! Hoe eet je anders dan anders? Houd je het goed vol?
Succes!! :-*
Grappig die associaties met temperaturen en vriezers...  ;D Toen ik 't later zelf terugzag, moest ik gelijk ook daar aan denken....

Ik ben als eerste begonnen met 'het probleem' achter mijn overgewicht aan te pakken, dus tussen de oren alles even 'recht gezet' zeg maar... Daarna eind maart aangemeld en intake gedaan bij een afval-battle (of eigenlijk lijfstyle-battle) op de sportschool. Het is een programma dat zich richt op voeding, beweging en personal coaching. Deels individueel, deels in groepsverband. Er zijn allerlei presentaties, workshops en een voedingsapp, zodat je tools in handen krijgt om een gezonde leefstijl op te bouwen en (indien gewenst) af te vallen. Je leert dus vooral hoe je gezond kunt gaan leven. Ik begon met het idee van 'dieet' en dat ik dan waarschijnlijk wel allerlei beperkingen opgelegd zou krijgen: ik mag niet meer dit en kan beter dat niet meer doen.... Je kent 't wel.  ;) Maar mijn voedingsplan verbaasde mij enorm!  :o Ik mag gewoon best veel eten. Heb 6 eetmomenten op een dag. Ik moest in het begin gewoon wennen: oh, alweer half 11 tijd voor een appel en ojee, tijd voor de lunch en ga zo maar door... Eigenlijk vooral om dips in mijn suikerspiegel te voorkomen.... Zeer goed vol te houden, geen eetbuien meer, geen echte uitglijders meer gemaakt en het lukt me gewoon om gezonde keuzes te maken. Ik sport 3 keer per week heel intensief, vooral gericht op krachttraining en cardio op HIIT-basis. Ik blijk 't super leuk te vinden en ga (bijna altijd) met plezier naar de sportschool toe!  :) Het programma is inmiddels afgelopen (eind mei). Het was maar 8 weken, maar heb zoveel geleerd over voeding, bewegen en mezelf, dat ik alleen ben verder gegaan. Het gaat nog steeds goed. Natuurlijk val ik nu minder snel af dan in het begin, maar dat is ook logisch.
Het resultaat is dus 17 kg eraf. Mijn medicatie voor de bloeddruk hoef ik niet meer te slikken en mijn hoeveelheid insuline is echt drastisch naar beneden gegaan en binnenkort wéér opnieuw gaan bijstellen, want er komen weer erg veel 4en en 5en in beeld tijdens metingen van mijn suikerwaarden.... Ik ga dus echt met sprongen voorwaarts, voel me fitter en zit gewoon veel beter in mijn vel....
Einddoel die ik begin maart gesteld heb is -30, maar als het zo goed blijft gaan, wil ik er misschien nog wel wat meer af, zodat ik echt een gezond BMI ga krijgen...
Deze kilo's ben ik in elk geval vast kwijt en eind maart begonnen. Daarvoor ben ik in een jaar tijd al wel 4 kg afgevallen, maar die heb ik nu dus niet meegerekend. Als ik dat wel doe, dan is er inmiddels (sinds ik op mijn zwaarst woog) 21 kg vanaf.....
Door Malamoods
#2984365
BusKay schreef: ø¤°`°¤.·´¯)¸,ø¤°`°¤ ø¤° PROFICIAT `°å.·´¯).·´¤°`°¤.·´¯)¯)¸,ø

Wanneer volgt 18+ ??  :biggrin2: :biggrin2:
;D ;D ;D Met mijn postuur wil je helemaal geen 18+ ervaringen horen hoor!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door