Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Urs
#294384
Stelletje verwende rotkatten. Heb je een ruime voorrraad van het duurste kkv voor katten. Vreten ze het niet meer. Geen van allen raken het nog aan. Wat moet ik nou?

Arwen de jongste telg weigerde sowieso het vlees. Al een aantal weken lopen ze gezamelijk los . Ze eten wel brokjes. Kvv gemengd met blik bagger eten ze ook niet.

Het vervelendste ervan is dat Tobias de nierpatient achteruit gaat. Ik weet het even niet. Zal ik toch nierdieet halen waar hij ook slechter op werd of zal ik het hele spul laten hongeren en ander kvv weer proberen? Waar haal ik dat nou weer zo gauw.
Ellendige katten.
Door Erna
#294471
Urs schreef: Bandit
Wil je katten Bibi? Dan haal ik dat wel ff voor je deze week en dan kom ik het wel afgeven bij je zus of in Goes.
Door Ollie
#294755
Ja dat is echt balen zeg :-\

En lusten ze de hondenversie ook niet? ???

Dat jonge ding van mij eet op het moment alles, maar ja..het is maar weer de vraag voor hoelang hé :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#294772
Ollie schreef: Ja dat is echt balen zeg :-\

En lusten ze de hondenversie ook niet? ???

Dat jonge ding van mij eet op het moment alles, maar ja..het is maar weer de vraag voor hoelang hé :-\
Waarschijnlijk gewoon altijd , Jesse is gewoon een zeikerd
Door Urs
#294876
Erna , ga je dan nog naar Lisette? Als je zaterdag naar goes komt moet ik het zondag heel de dag buiten de vriezer bewaren. We kijken wel even. en anders ga ik nog wel even ergens carnibest halen.

Verdorie, ze deden het zo goed op de Bandit. Het is eigenlijk gekomen nadat ze zo ziek zijn geweest. Toen heb ik ze maar van alles gegeven om ze maar te laten eten.

Zo mijn pauze is finished, we gaan fijn containers lossen, dat wordt laat vanavond dus kan verder nietantwoorden vandaag.
Door Ollie
#294899
sylvia schreef: Waarschijnlijk gewoon altijd , Jesse is gewoon een zeikerd
Nou, ik hoop het!!!

En ja jesse is idd een ZEIKERD.. ::)
Door Erna
#295330
Urs schreef: Erna , ga je dan nog naar Lisette? Als je zaterdag naar goes komt moet ik het zondag heel de dag buiten de vriezer bewaren. We kijken wel even. en anders ga ik nog wel even ergens carnibest halen.
Ik probeer om nog even naar Lies te gaan, is alweer veel te lang geleden. Je kunt het ook hier ophalen op zondag of dat we ergens afspreken als jij naar huis gaat vanuit Goes?

Stuur maar ff een pb om wat af te spreken. Komt wel goed.
Door Borke
#297953
Ik zou een ander merk proberen.
Krijgt je nierpatient medicatie?
Zo niet dan kan je overwegen om de dierenarts om Fortekor te vragen, aardig neveneffect daarvan is, dat het eetlustopwekkend is ;)
Door Urs
#298333
AstridStraver schreef: Ik zou een ander merk proberen.
Krijgt je nierpatient medicatie?
Zo niet dan kan je overwegen om de dierenarts om Fortekor te vragen, aardig neveneffect daarvan is, dat het eetlustopwekkend is ;)
Fortekor krijgt hij al 2,5 jaar.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#298341
Urs schreef: Fortekor krijgt hij al 2,5 jaar.
en zelf maken Urs is dat ook geen optie , gewoon zelf alles bij elkaar mikken en door de vleesmolen?
Door Urs
#298347
sylvia schreef: en zelf maken Urs is dat ook geen optie , gewoon zelf alles bij elkaar mikken en door de vleesmolen?
Das ook een mogelijkheid maar ik heb geen molen. wel zo'n quatro mixer met zo'n hakmolen , en staafmixer.
Momenteel gaat het wel goed met Tobias.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#298359
Urs schreef: Das ook een mogelijkheid maar ik heb geen molen. wel zo'n quatro mixer met zo'n hakmolen , en staafmixer.
Momenteel gaat het wel goed met Tobias.
Ik heb gisteren mijn molen in de prak gedraaid :'(
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door