Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2983563
Angelique schreef: Heeerlijk gewandeld, niet te warm, zonnetje erbij...5 minuten thuis en de hemelpoorten openen zich.

Somebody loves me  :biggrin2:
:biggrin2:

Ik lig onder een dekentje op de bank. Mega verkouden. Net als meneer_S, en 1 van de dochters. En ik moet eigenlijk nog een hoop huishoudelijke klusjes doen... Maar heel eventjes niet nu, eerst maar even bijtanken.
En kijken naar de hoosbui buiten, lief dat je hem doorgestuurd hebt Angelique  :biggrin2:
Door BusKay
#2983565
Angelique schreef: Heeerlijk gewandeld, niet te warm, zonnetje erbij...5 minuten thuis en de hemelpoorten openen zich.
Somebody loves me  :biggrin2:
Een beetje geluk mag soms wel toch??? Voor de zon moet je hier onder de ......bank vandaag  :( :(.
#2983594
Kim_S schreef: :biggrin2:

Ik lig onder een dekentje op de bank. Mega verkouden. Net als meneer_S, en 1 van de dochters. En ik moet eigenlijk nog een hoop huishoudelijke klusjes doen... Maar heel eventjes niet nu, eerst maar even bijtanken.
En kijken naar de hoosbui buiten, lief dat je hem doorgestuurd hebt Angelique  :biggrin2:
Zo ben ik wel  8)  Het was wel een echte bui hé  :biggrin2:

Beterschap voor de familie underscore S  :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2983612
Angelique schreef: Zo ben ik wel  8)  Het was wel een echte bui hé  :biggrin2:

Beterschap voor de familie underscore S  :-*
Dat was een lekker buitje ja!  :biggrin2:
Dank  :)
Ik ga maar weer eens van de bank af, eten regelen en andere mama-activiteiten  ::)
Door Martine-Tom
#2983616
Zo'n fijn weekend gehad, gister met liefste din naar een concert van Blof geweest hier in de buurt, ze kwam donderdag al hierheen, vrijdag door de stad gedwaald, heerlijk gegeten, thuis wat aangetut en als 2 pubers kleding uit lopen zoeken enzo  :biggrin2: Vroeg weg en we stonden zo goed als vooraan.
Enorm genoten van het concert, heel mooi op het Abdijplein in Middelburg! Rond middernacht weer thuis en veel te laat in bed beland, vanmorgen als 2 halfdoden op de bank gehangen  ;D
Nog even wezen shoppen voor wat noodzakelijk eetgerij vandaag en toen is din weer vertrokken...raar genoeg wilde ze toch weer naar vriend en eigen katten, heel raar  :P

Dat is dan wel weer heel leuk aan het hebben van vrienden op wat grotere afstand, meestal blijven ze dan ook gelijk maar een paar dagen wat altijd errug gezellig is  :)
Door BusKay
#2983758
eelke schreef: Verdulleme. Laptop stuk. Hij gaat wel aan maar het beeldscherm doet t niet.

Zijn daar trucjes voor?
Hoe kan jij dit zien als je beeldscherm stuk is???  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Geen drivers geupdate lately???
Opstarten met indrukken van F8 toets naar veilige modus (kijken of dat kan)
F8 toets hé ..... niet F en dan 8  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door eelke
#2983759
BusKay schreef: Hoe kan jij dit zien als je beeldscherm stuk is???  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Geen drivers geupdate lately???
Opstarten met indrukken van F8 toets naar veilige modus (kijken of dat kan)
F8 toets hé ..... niet F en dan 8  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Omdat ik m wel aan hoor gaan...

Ga ik eens proberen!
Door BusKay
#2983763
eelke schreef: Hij doet t ineens al weer. Bizar.
Telepathie  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Doet ie het ook naar behoren???
Laatst gewijzigd door BusKay op za 30 aug 2014, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BusKay
#2983773
eelke schreef: T lijkt er wel op. Vreemd. Hij heeft het zeker een uur niet gedaan.
FF in de gaten houden maar lijkt opgelost....
In ieder geval weet je nu wat F8 doet....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door