Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2983289
Nero heeft een hotspot op z'n staart.
Nu heb ik volgende week show in Ahoy.
En ik twijfel of ik ga of niet.
Wat zouden jullie doen?
Door Kinnie
#2983297
Ik zou even afwachten, je hebt nog een week de tijd om te bedenken hoe of wat. Afzeggen nu of volg week maakt niet uit, betaald heb je toch. Even afwachten hoe het volgende week is zou ik doen.
Waar zit het op zijn staart, bovenkant?
Gebruikersavatar
Door Riek
#2983301
Die hotspot is volgende week wel over.
Ingeschrevrn en betaald heb je toch al.
Het ergste wat je kan overkomen is een G krijgen.
Maar dan heb je toch nog steeds een leuke dag toch?
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2983308
Mijn mening is dat een beetje keurmeester er doorheen kijkt maar ja, uiteindelijk draait het om het totaalplaatje van de mooiste hond natuurlijk....
Maar idd Riek, zo kan ik het ook bekijken natuurlijk hihi.
Door Lizzy
#2983334
Mjah, ik ben vast een zaikerd maar ik vind dat een KM daar niet doorheen moet kijken. Als het goed zichtbaar is, is het goed zichtbaar en hoort een KM dat op te merken.
Door Kinnie
#2983343
[quote="Lizzy"]
Mjah, ik ben vast een zaikerd maar ik vind dat een KM daar niet doorheen moet kijken. Als het goed zichtbaar is, is het goed zichtbaar en hoort een KM dat op te merken.
[/quote]

Klopt, maar doet verder niets af aan de hond in dit geval. Komt zo vaak voor, en het is niet iets ernstigs, hooguit vervelend.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2983344
Tja ik vind ook dat een hond er top uit moet zien. Het is vaak moeilijker ze thuis te laten dan mee te nemen.
Door kaszi
#2983346
Foto....

3 jaar geleden had Jasminka een pyodermie.
Na een dag behandelen was het al zoveel beter en na 2 dagen had ze een show, was nog amper wat van te zien, buiten een paar korstjes. 
Ze werd BOB. 
Heb erg getwijfeld of ik wel zou gaan, maar eens de behandeling gestart genas het ook heel snel! Ze heeft het hierna ook nooit meer gehad.

http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... msg2116920
Door kaszi
#2983348
Vorige week op de show een berg 'kots' zien liggen, rijst met wortelen.
Weet je gelijk dat die hond wel echt ziek is, vraag me dan ook af wat die baasjes daar met die hond op de show deden.
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2983356
[quote="kaszi"]
Foto....

3 jaar geleden had Jasminka een pyodermie.
Na een dag behandelen was het al zoveel beter en na 2 dagen had ze een show, was nog amper wat van te zien, buiten een paar korstjes. 
Ze werd BOB. 
Heb erg getwijfeld of ik wel zou gaan, maar eens de behandeling gestart genas het ook heel snel! Ze heeft het hierna ook nooit meer gehad.

http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... msg2116920
[/quote]

Ziek is hij er gelukkig niet van.

Foto is lastig te maken, zal morgen eens zien of het lukt.
Op zich zou er nu nog wel voldoende haar zijn om het er overheen te kammen al heeft hij dan wel een flassig staartje ipv een dikke volle staart, maar ja so be it.
Wacht nog een weekje af maar.
Door Erna
#2983359
[quote="Lizzy"]
Mjah, ik ben vast een zaikerd maar ik vind dat een KM daar niet doorheen moet kijken. Als het goed zichtbaar is, is het goed zichtbaar en hoort een KM dat op te merken.
[/quote]

Hier ook een zeikerd. Een tentoonstelling is nog steeds niet meer of minder dan een schoonheidswedstrijd en dus moet de hond tip t op zijn. Zo niet dan hoort een keurmeester dat te zien.

Miss Universe wordt je tenslotte ook niet met een wrat op je kin.
Door Lizzy
#2983363
[quote="Erna"]
Hier ook een zeikerd. Een tentoonstelling is nog steeds niet meer of minder dan een schoonheidswedstrijd en dus moet de hond tip t op zijn. Zo niet dan hoort een keurmeester dat te zien.

Miss Universe wordt je tenslotte ook niet met een wrat op je kin.
[/quote]

Ik wilde ook al beginnen met "Miss Nederland met een super puist op je neus gaat ook niet vliegen"  :biggrin2:
Door Erna
#2983364
[quote="Lizzy"]
Ik wilde ook al beginnen met "Miss Nederland met een super puist op je neus gaat ook niet vliegen"  :biggrin2:
[/quote]

Had dat dan gedaan! Lol
Door Borke
#2983414
Showen is voor mij een schoonheidswedstrijd, dus voor mij zou een hotspot een nono zijn.
Maar ja, je kan doen wat Riek zegt, je hebt betaald en dan heb je een leuke dag.
Maar voor mij zou dat niet werken.
Ik show liever in topconditie, of niet.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2983423
Tja bij vacht honden wil wel eens eentje winnen die uit vacht is. Maar ook met zg eruit. Maar hotspot is net iets anders, kan ook allergieën zijn en als km dat vindt dan ben je snel klaar.
Of er moet weinig meer van te zien zijn, dus afwachten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door