Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esther Q
#2982643
Gaan die van jullie weer plassen als een puppy? Boef plast tegenwoordig als hij nodig moet weer als een puppy. Als hij markeert dan tilt hij nog wel zijn poot op.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2982666
Hier hield Broer ook jaren geleden op met vlaggen. soms tilde hij zijn poot nog wel op....klein stukje, voor de vorm. Maar meestal was het gewoon door de knietjes en stralen maar. En nog later gingen we ook niet meer door de knietjes. Dan dacht ik...wat sta je daar nou....oh piesen, oké  :)
Door Esther Q
#2982674
Angelique schreef: Hier hield Broer ook jaren geleden op met vlaggen. soms tilde hij zijn poot nog wel op....klein stukje, voor de vorm. Maar meestal was het gewoon door de knietjes en stralen maar. En nog later gingen we ook niet meer door de knietjes. Dan dacht ik...wat sta je daar nou....oh piesen, oké  :)
Hopelijk ga ik het stadium niet meer door de knietjes ook met Boeffie bereiken :)
Gebruikersavatar
Door Jahsra
#2982693
Misschien last van z'n prostaat?
Hier een reu van 3,5 die dat deed en heeft pilletjes gehsd voor een vergrote prostaat , nu  plast hij weer normaal
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2982705
Esther Q schreef: Hij is nog maar 10,5 en nog erg goed. Zie jij het al bij jouw jongens?
:biggrin2: Bij Joep zie ik nog niets.... Maar totdat hij de hernia kreeg plaste hij nog gewoon met zijn poot omhoog, ben heel benieuwd wat het worden gaat. Joris tilt zijn poot nog zo hoog op dat hij bijna omvalt... Maar die is ook nog maar 9,5! :-*
Door Esther Q
#2982710
Pauline schreef: :biggrin2: Bij Joep zie ik nog niets.... Maar totdat hij de hernia kreeg plaste hij nog gewoon met zijn poot omhoog, ben heel benieuwd wat het worden gaat. Joris tilt zijn poot nog zo hoog op dat hij bijna omvalt... Maar die is ook nog maar 9,5! :-*
Joeps pootje slingert hopelijk ook weer de lucht in straks! :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2982713
Esther Q schreef: Joeps pootje slingert hopelijk ook weer de lucht in straks! :-*
Nu in zijn wieltjes noemen wij hem altijd (zelf)swaffelaar! :-[ :-\ :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#2982804
Pike is bijna 12 en kan nog heel goed en heel vaak een poot optillen, als het moet gaat hij de hele boom rond op drie poten  :biggrin2:
Door smulpaap
#2982809
Ik heb in het verleden reuen gehad . Helaas zijn de meesten niet erg oud geworden .
Uitzondering was Milo een JRT reu , hij is ruim 14 geworden en kon nog prima zijn pootje optillen tot op ruim 13 jarige leeftijd
Daarna deed opa het ook graag met de poten wijd
Door Ruisje
#2982818
Buzzer bleef zijn poot optillen tijdens het plassen, al was het de laatste maanden van zijn leven wel een stuk minder hoog. ;) Hij is 15 jaar en 3 maanden oud geworden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door