Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2982481
Hoi

Ik ben nieuw hier , net aangemeld

Ik heb sinds kort 2 kittens , bij de fokker kregen ze Royal Canin brok , en whiskas kitten [ van die zakjes natvoer ] , ik heb dat dus ook gekocht en ze vinden het heerlijk ,maar iets in mij zei dat het natuurlijk gewoon fastfood is , met alleen maar toegevoegde smaak en geurstoffen en dus ook kankerverwekkende E nrs, die ook in het meeste van ons eten zitten .

Daarom heb ik versvlees voer gekocht diepvries in 3 smaken , 1 kitten eet alleen de rund smaak , de ander eet het geheel niet , toen heb ik maar blikvoer geprobeerd van Almo , en dat ziet er goed uit hoor , maar ze eten het niet , nu heb ik catloversgold blikvoer , dat is zonder granen en dat eten ze wel , maar ik heb in mijn zoeken op internet ook gelezen dat brokjes eigenlijk helemaal niet goed zijn , zelfs graanvrije niet , ik wil dat wel geloven en dat barfen beter is geloof ik ook want dat is tenslote het natuurlijk dieet van een kat ., maar hoe krijg je je katten eraan ? hoelang mag je een kitten laten hongeren ,bv , en is het ook oke als ik alleen die catlovers gold blik geef ? Want dat eten ze beiden , en moet ik helemaal geen brok meer geven ?
#2982518
Ze zijn 16 weken , ik heb compleet diepvries voer geprobeerd .

oke sticky's lezen , uuuuhhh kan je een link geven / of bedoel je zoekprogamma ?

Maar wat vinden jullie van dat blikvoer zonder graan ? want dat eten ze wel of is dat ook niet echt top
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door