Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2982230
Z'ev blijft in mijn avatar staan, maar sinds een poosje vind ik eigenlijk dat Roi erbij hoort in mijn onderschrift.
Ik ben niet zo creatief, maar zie hier af en toe de mooiste dingen langskomen, dus wie bied zich aan?
#2982270
Zev schreef: Z'ev blijft in mijn avatar staan, maar sinds een poosje vind ik eigenlijk dat Roi erbij hoort in mijn onderschrift.
Ik ben niet zo creatief, maar zie hier af en toe de mooiste dingen langskomen, dus wie bied zich aan?
Vertel maar hoe en wat je wilt dan photoshop ik een nieuw onderschrift voor je! :)
#2983345
Ruisje schreef: Vertel maar hoe en wat je wilt dan photoshop ik een nieuw onderschrift voor je! :)
Hey sorry, beetje late reactie maar ik heb nu pas even een gelegenheid te reageren, ik stuur je na het weekend een pb'tje met foto's  ;)
#2983581
Thessa en Shanti schreef: Als Ruisje niet wil zou ik het ook wel willen doen Kiara, ik vind het erg leuk om met photoshop bezig te zijn.  :)
Maakt mij niet uit wie het evt kan/wil doen ben al super super blij als iemand dat wil doen
:D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door