Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2981922
Ik las de nieuwe huisregels en dacht ineens.... ik heb een keukenmachine om weg te geven! Is er iemand die hem wil? Met kneedhaak en mes, die zijn er nog bij. De blender die er ook bij hoorde is pleithuizen.....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2981929
sella schreef: Ik zou hem wel kunnen gebruiken, we komen komend weekend min of meer in de buurt toch?
Als je bij Barabara bedoelt, die woont nog een goed uur bij mij uit de buurt. Maar als je Gronau bedoelt, dan kom je idd dicht in de buurt.
Door Lida. S
#2982042
volgende maand moet ik naar Hengelo (ov). Ik zou het dan mee kunnen nemen en als ik weer een ritje via NH doe, kan je het in Hoorn of Heemskerk ophalen
Door Lizzy
#2982045
Pauline schreef: Ik las de nieuwe huisregels en dacht ineens.... ik heb een keukenmachine om weg te geven! Is er iemand die hem wil? Met kneedhaak en mes, die zijn er nog bij. De blender die er ook bij hoorde is pleithuizen.....
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Wij noemen dat "plèthène" (pleitheine) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2982066
Lizzy schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Wij noemen dat "plèthène" (pleitheine) :biggrin2:
Dat kan ik ook niet vinden!  :biggrin2:
Angelique schreef: Wij zouden in dit geval zeggen...die ligt bij  de B  :biggrin2: (van blender)
En daar lag het niet!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2982067
Lida. S schreef: volgende maand moet ik naar Hengelo (ov). Ik zou het dan mee kunnen nemen en als ik weer een ritje via NH doe, kan je het in Hoorn of Heemskerk ophalen
Da's ook een leuke optie! Drink je toch wel koffie of thee met me Lida?  :-*
Door sella
#2982105
Pauline schreef: Da's ook een leuke optie! Drink je toch wel koffie of thee met me Lida?  :-*
Oh graag Lida, ik maak graag gebruik van je aanbod :-*
Door Lida. S
#2982135
Pauline schreef: Da's ook een leuke optie! Drink je toch wel koffie of thee met me Lida?  :-*
Zolang er een teckel in de buurt is ben ik zelfs blij met een glas water.
Door Lida. S
#2982136
sella schreef: Oh graag Lida, ik maak graag gebruik van je aanbod :-*
Het zal wel even duren, maar voor het eind van het jaar heb jij de machine in huis.  Ik denk dat ik eind september/begin oktober wel weer een ritje ga doen. Ik heb nu 3! lege vriezers, dus daar moet snel wat aan gedaan worden.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2982168
Lida. S schreef: Zolang er een teckel in de buurt is ben ik zelfs blij met een glas water.
Er zijn er zelfs 2!  :D

Ga je hier in de buurt wat ophalen?
Door Ruisje
#2982187
Borke schreef: Tssss geen topic zo gek of iemand maakt er weer een lijntje van  ;D
Vlees, poep en lijntjes -- da's barfplaats hè ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door