Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Buffy en Djago
#297908
Heeft er iemand ervaring met "frosti fit" KVV, ziet er niet zo gemalen uit als vele andere merken (echt brokken vlees, pens etc.) maar ik lees er nergens wat over.
Mijn honden vinden het erg lekker.

Groetjes,
Joke
Door webmaster
#297925
Mooie foto's maar zo kan het dus niet. Ik zal het iets voor je aanpassen voor nu. Ik zal je ook mailen hoe je het wle moet doen! ;)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#297931
Ik zit net even op hun website te kijken. ( www.frosti-fit.de ) Er zit ook een Nederlandse versie op.
Ik ken het niet, en vraag me af, of er alleen maar vlees in zit, of ook iets van botten of zo om het compleet te maken?
Ik vind het er mooi uitzien, lijken me wel mooie grote stukken, niet zo fijn gemalen.
Waar koop jij het, bij een dierenwinkel of een verkooppunt?

Groetjes,

Marjolein.
Door Buffy en Djago
#298197
Ik koop het bij een dierenwinkel.
Zo te zien zitten er geen botten in. :o
Groetjes,
Joke
Gebruikersavatar
Door sylvia
#298205
Voorzover ik weet is frostifit altijd enkelvoudig geweest en bedoeld om ergens bij te geven, ik lees nergens op hun site dat het nu ineens wel komplete voeders zijn
Laatst gewijzigd door sylvia op do 07 apr 2005, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#298206
Ik heb een keer een zak of 2 overgenomen van iemand anders. De honden vonden het heel lekker (maar ja...di lusten ook alles :P), maar het is niet compleet.

Het zijn gesneden stukken vlees, geen bot en geen groente, althans..ik kon het er niet in ontdekken. Dus: lekker voor een keertje als afwisseling, maar niet compleet. Ik vond het ook erg droog.

Het is overigens ook niet echt voordelig qua prijs.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door