Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door monster
#2981960
Heeft iemand van jullie weleens een workshop bij Wim Hofs, de iceman gevolgd?
Mijn dochter en ik denken erover. Ik ben ruim voor de 2e knieoperatie begonnen met dagelijkse koude douches en dat heeft veel opgeleverd.
Door BusKay
#2981965
Welke smaken doet ie??

Groot gelijk hoor dat je de workshop doet!!! Tegenwoordig niet leuk meer 1 euro per bol!!  :( :(

Ik vind straciatella wel lekker...
Door keetje
#2981970
monster schreef: Heeft iemand van jullie weleens een workshop bij Wim Hofs, de iceman gevolgd?
Mijn dochter en ik denken erover. Ik ben ruim voor de 2e knieoperatie begonnen met dagelijkse koude douches en dat heeft veel opgeleverd.
Die heeft toch laatst in Utopia ook een workshop gegeven? Dat was ik zag vond ik best interessant. Over ademhalingsoefeningen enzo. Als jij denkt dat het je helpt zeg ik, gewoon doen!
Door Ike
#2981973
Wist niet dat hij zelfs workshops gaf.....
"Ken" hem van vroeguhr,  mijn dochter zat bij zijn dochter in de klas, op het schoolplein stond
hij altijd op zijn hoofd  :biggrin2:
Knap hoor hoe hij alles zo onder controle heeft gekregen!
Lijkt me reuze interessant zo'n workshop  ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2981975
Nee, geen workshop gevolgd. Wel op TV het wetenschappelijke bewijs gezien dat iedereen zijn afweer kan sturen door ademhalingsoefeningen: http://www.innerfire.nl/wim-hof-blogged

Vond dat toch wel zeer indrukwekkend want getrainde groep werd nauwelijks ziek en ongetrainde controlegroep werd wel echt ziek.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door