Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2981520
Ik weet niet of de meisjes nou zo blij zijn met m'n nieuwe baan bij eko-pets  :biggrin2:
Vergaderen om te kijken wie wat gaat doen:

Afbeelding

Kijken hoe alle pakketten worden ingepakt:

Afbeelding

Dansen voor de teambuilding...

Afbeelding

Wachten tot de postbode de pakketten komt halen

Afbeelding

En dan denk je naar huis te kunnen na een dag hard werken... Moet je nog wandelen in het duin, want dat is zo lekker dichtbij het werk...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan verdwijnt die kleine donderstraal ook nog elke keer en dan moet B weer opletten waar ze blijft
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2981553
Ze hebben het echt niet makkelijk hoor!
Proefdieren liggen wat gevoelig op het moment, maar ze moeten dus ook regelmatig producten testen  :(
Door eelke
#2981634
Zoo bizar! Ik lees dit topic en hoor automatisch Brigitte Kaandorp! Das ziekelijk!

Maar ze zit bij RTL late night.

Toch wel typisch! Zeker een teken!
Door K&D
#2981645
Ik vind dit niet kunnen hoor. Zelf gaan werken en de honden aan het lot overlaten de hele dag ergens achter een hek. En dan ook nog breeduit foto's plaatsen. Wat een lef.
Door Ruisje
#2981660

Wij hebben een heel zwaar leven
Echt heel zwaar
Alles is voor ons ontzettend moeilijk
Wij hebben echt een heel zwaar leven
Nee, nee maar echt waar
Het leven is voor ons gewoon ontzettend zwaar

eelke schreef: Zoo bizar! Ik lees dit topic en hoor automatisch Brigitte Kaandorp! Das ziekelijk!

Maar ze zit bij RTL late night.

Toch wel typisch! Zeker een teken!
Las net dat ze geen teken hebben. ;D
Maar ik had hetzelfde, heb ook Brigitte Kaandorp op RTL gezien, toch denk ik dat het door onderstaande reactie komt... ;)
Maxi's 3-tal schreef: Ziet er uit alsof ze echt een heul zwaar leven hebben. :biggrin2:
:biggrin2:
Laatst gewijzigd door Ruisje op wo 27 aug 2014, 01:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door