Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2980880
Mijn broer met gezin gaat in de herfstvakantie waarschijnlijk een huisje huren aan het strand in Normandië. Ze hebben gevraagd of Zoë ook mee mag. Ik weet het niet. Ze zou het best leuk vinden daar denk ik. Maar ik vind het ook wel weer een risico. Als ik niet thuis ben dan is ze altijd bij hun.
Door renate1985
#2980891
Ik zelf zou het niet doen maar dat komt omdat ik mijn mannen aan bijna niemand toe vertrouw ( alleen mijn schoonouders voor een dagje als het echt moet).

Als zoe daar vaker is en je denkt dat ze het wel leuk zal vinden zal ik zeggen: waarom niet?
Het is maar net wat je gevoel je ingeeft.
Door hannabelgje
#2980906
Ik heb mijn ouders als back up. Daar gaat ze heen als de buurtjes niet kunnen.
Ik zou haar wel giga missen, maar gun haar ook een weekje lol aan zee. En ik weet dat mijn nichtjes het ook echt fantastisch zouden vinden. Maar wat als er iets gebeurd.
Door BusKay
#2980907
Dat Zoe zich goed voelt bij jou broer lijkt wel duidelijk. Vanuit die "hoek" zie ik geen bezwaar...

Een voorval uit het verleden laat voor mij ook een andere "hoek" zien...
Wij waren in 2010 in Polen en onze Azor was toen bij een zus van mijn vrouw.
Tijdens ons verblijf kreeg Azor last van nierfalen en als gevolg hiervan overleed hij een paar weken na onze thuiskomst.
Zus was niet naar de dierenarts gegaan ondanks dat wij haar dat gezegd hadden en had zelfs een "feestje" voor hem gemaakt met kaas en andere troep.
Ikzelf loop nog steeds met het gevoel dat ik er niet voor hem was en sinds die tijd hebben wij gezegd "niemand krijgt onze honden nog (ook geen pension). Waar wij gaan, gaan onze honden ook...

Bovenstaande hoeft voor jou niet te gelden en ik vind ook dat je zelf de situatie het beste kunt beoordelen.

Stel jezelf een aantal vragen:
- Hoe oud is Zoe,
- Hoe is zijn/haar gezondheid,
- Hoe gaat je broer met Zoe om,
- Is Zoe al eerder langere tijd zonder jou geweest,
- Heb je het vertrouwen dat als er iets gebeurd dat er adequaat gehandeld wordt...

Succes met je beslissing
Laatst gewijzigd door BusKay op ma 25 aug 2014, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2980908
Ja hoor, hondlief zou bij mij gewoon mee mogen wanneer ze de familie gewoon is.
Wel hele duidelijke afspraken maken in geval van nood, maar zou haar een week volop aandacht en plezier niet willen onthouden.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2980913
het ligt eraan met wie en welke hond.. mijn ouders zouden chip zo mee mogen nemen, hij is heel erg op hen en weet zeker dat hij dan ook net zo gelukkig is als bij mij :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2980914
Ligt eraan met wie.... Anja en Connie zouden onze jongens overal mee naartoe mogen nemen. Joep was ook bij Anja toen hij zijn hernia kreeg, maar het is geen seconde in me op gekomen om haar daarvoor aan te kijken. Shit happens.

Als Zoë zich goed voelt bij je broer en zijn gezin, waarom niet.
Door smulpaap
#2980917
Jij kent jouw hondje en jouw broer als beste
Verder wilde ik ook de punten benoemen die Busco en Kay al heeft gepost
Punt wat ik hieraan nog wil toevoegen is : Mocht er iets zijn dan ten alle tijden bellen en met jouw overleggen
Maar ik denk zowiezo dat het goed is om regelmatig contact met elkaar te hebben , als je zou besluiten om haar mee te laten gaan
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2980922
Ik zou het wel doen. Zoë is met hen vertrouwd en de familie met Zoë. Goed afspreken dat ze bij het minste jou bellen, maar dat lijkt me logisch. Ze gaan niet naar het andere eind van de wereld en het is leuk voor Zoë, dus als je haar missen kan, doen!

Ik heb vroeger de hond van de buren en de hond van mijn tante mee op vakantie genomen. En de hond van mijn ouders logeerde ook regelmatig bij mij en later ons. Vond ik heerlijk en de hondjes ook. Met Oscar is het niet echt een optie  :P, maar als het wel een optie zou zijn zou ik het wel doen.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2980940
Ik zou Radja never nooit niet aan iemand hebben meegegeven!
A. Ik kon geen dag zonder haar
B. Weet zeker dat ze ons zou gaan missen,deed ze ook al wanneer we haar een dag of 2 bij een oppas moesten achterlaten,dan lag ze alleen maar op de deurmat te liggen en te staren of we er alweer aankwamen! Ze at niet,alleen het uitlaten vond ze oke! En het waren prima mensen,lief voor haar!
C. Stel dat Zoe "heimwee" krijgt of ziek wordt of erger een ongeluk krijgt, dan is Normandie erg ver!!! Dan is een uur rijden zelfs ver! ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door