Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2980747
Wat lief, maar Boris heeft een enorme collectie.

Fleecejassen (equi theme, dus zelfde als paard)
winterjas (idem)
winterjas (ander paardenmerk)
winterjas:
Afbeelding
regenjas:
Afbeelding

En na het overlijden van Cayley dus dubbele fleecejas, dubbele regenjas en goed winterjassen zijn dus verschillende modellen maar zijn er dus maar liefst 3 (of 4? Heb ik de ijsbeer reflector zelfs dubbel?).

Maar heeeeeeeeeeeel lief dat je meedenkt!  :-* :-* :-*
#2980751
zhiva schreef: Graag gedaan  :)  De mooie oude man mag het natuurlijk niet koud krijgen deze winter  :-*
Zal niet gebeuren  ;) :D ;D

Nee, echt ik voer al bijna 5 jaar actie voor jassen bij honden. Was ik in het begin gek, zie ik nu heel veel honden met een jas. Sinds de artrose is geconstateerd, het goed ging en hij in de winter ging kreupelen en een da zei doe een jas op die heup, scheelt een hele boel. Jas erop, werd niet gekreupeld en met de ouderdom vond ik dat er eerder een jas nodig was en daarom dus dunner (fleece), regen en winter. Zodat ik vroeg en kan beginnen zonder dat het te warm wordt. Nu moet ik zeggen dat die ijsbeer jassen echt goed ventileren.
#2980828
Ik heb inderdaad een regenjas voor ze (ook hier meer voor eigen gemak  ::) ) en voor Chakotay een cooljas. Voor de warme hoef ik het hier nog niet te doen. Chakotay is heul happy zodra de temperatuur onder 0 komt  :biggrin2: Kaya heeft ook een enorme ondervacht dus die heeft het ook nog niet zo snel koud denk ik. Badjas....? Neu waterblazer  :biggrin2:
#2980948
Ik heb, toen Luna met een bloederige kale rug liep mijn slag geslagen bij de opruiming bij zooplus, 6 fleecepakken (jama's  ;)  ) winterjas, regenjas. Toen niet duur en ze heeft het al 2 winters aangehad en nu ook alweer haar regenjas ivm haar longontsteking. Prima spul en niet de hoofdprijs.

Ohja, ze heeft ook 2 badjassen een groene en een roze. :biggrin2: Niet van Zooplus maar van Marion.
#2980987
janninneee schreef: Badjassen hebben ze hier ook! Handgemaakt met hun naam:) en niet zo duur als die in de dierenwinkel
Zijn super fijn!
Zo jammer dat FurDry ze niet meer maakt en ze ook niet meer te krijgen zijn in maar L... Die heb ik namelijk en zijn zó fijn juist omdat het ook over de borst en onder de buik door gaat. Maar als Mirre een grotere maat nodig heeft straks wil ik er zeker nog een bij. Ik ken iemand die ze maakt (tenmisnte haar moeder) en die maakt het modelletje furdry. Ietsje goedkoper, maar ik gebruik ze zó veel, dat het de prijs meer dan waard is
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door