Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2980304
*kuch kuch, rochel rochel, Met Pietje! (gefingeerde naam).

Goedemorgen Pietje, met Jeroen van Maasbuurt taxi, ik probeer zojuist in te loggen op mijn werkplek, maar dat lukt niet. Het inlogscherm is niet ' normaal '  en ik moet kiezen tussen 2 opties die ik niet ken en die ik beide niet  aan de gang krijg met de (beperkte) kennis die ik zelf heb.


En daar bel je mij dan voor wakker?

Jij bent blijkbaar de dienstdoende ICT-er want dat nummer heb ik gebeld.

Ow, ok, dan zal ik er zo eens naar gaan kijken! (met chagerijnige ondertoon)

Liever nu meteen, gezien ik 2 centrales moet gaan draaien en dat nu niet lukt. Ik blijf wel even aan de lijn

(onderdrukt vloeken) Ok, jij je zin ik log wel ff in, moment.
Ow, k*t ik kan ook niet inloggen....
Ik bel je binnen 5 minuten terug.


Ok, ik wacht het af

3 minuten later.

Gevonden de server ligt eruit, je kunt op ' die en die'  link klikken en dan 'dit en dit'  ingeven dan moet het werken.

Ok, het lukt inderdaad dankjewel en toch een fijne dag!


Heerlijk die wondere wereld der techniek.
En niets zo gezellig als een duffe ICT-er aan de lijn die vergeten is dat hij servicedienst draait in het weekend!
Door Skyline
#2980318
Is nog niks

Technische dienst die er niet vanuit gaat gebelt teworden zit lekker aan het bier thuis
Komt dan na een belletje dronken aan...
Kijkt Ff en zegt kan ik nu niet fixen met dubbele tong
Gaat weer naar huis
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2980319
*kuch* Hier de ICT-er die dienst heeft...  :biggrin2:

Gisteravond tot 00:00 uur aan het werk geweest (vanaf 07:00 uur). Communicatie via email en/of telefoon is best wel moeilijk, maar er zijn mensen die deze materie beheersen.

En nee, al die tijd dus:
- geen biertje
- geen whiskey
- geen cola met iets erin
- telefoon bij de computer
- kinderen boodschappen doen (want pa kan niet weg)

::)

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Pluto
#2980320
[quote="Ronald"]
*kuch* Hier de ICT-er die dienst heeft...  :biggrin2:

Gisteravond tot 00:00 uur aan het werk geweest (vanaf 07:00 uur). Communicatie via email en/of telefoon is best wel moeilijk, maar er zijn mensen die deze materie beheersen.

En nee, al die tijd dus:
- geen biertje
- geen whiskey
- geen cola met iets erin
- telefoon bij de computer
- kinderen boodschappen doen (want pa kan niet weg)

::)

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
[/quote]
Mocht 'Pietje'  niet geantwoord hebben dan stond er al een appje klaar voor huize Hoekstra!
:biggrin2:
Ondertussen helemaal zelf het tweede scherm aan de gang gekregen dus *klopje op eigen schouder*.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2980331
[quote="Pluto"]
Mocht 'Pietje'  niet geantwoord hebben dan stond er al een appje klaar voor huize Hoekstra!
:biggrin2:
Ondertussen helemaal zelf het tweede scherm aan de gang gekregen dus *klopje op eigen schouder*.
[/quote]Ik ben trots op je!  :coolsmiley:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door