Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2980266
Lekker flauw  :biggrin2:

•Jantjes vader hoort zijn zoontje tegen zijn konijn praten: "Hoeveel is vijf plus vijf?'' "Waar ben je nu weer mee bezig?" vraagt vader stomverbaasd. Jantje antwoordt: "Meester zegt dat konijnen heel snel kunnen vermenigvuldigen, maar dit stomme beest kan niet eens optellen
Door smulpaap
#2980269
Een gesprek aan tafel tussen vijf chirurgen ... 
De eerste zegt:
"Ik heb het liefste boekhouders op mijn snijtafel, want als je die opent, vind je alle organen genummerd, en dat is vreselijk gemakkelijk".
De tweede antwoordt:
"Ja, maar je moet eens elektriciteitsmannen op je snijtafel leggen, alles in hun lichaam is geordend volgens de kleurcode".

...De derde zegt daarop: "Nee, de bibliothecarissen, die zijn het beste om te opereren,
alles in hun lichaam ligt op alfabetische volgorde".
De vierde zegt hierop:
"Weten jullie, ik heb het liefste de constructiebouwers,
die mannen hebben er begrip voor als je reserveonderdelen over hebt".
De vijfde zegt uiteindelijk:
"Jullie hebben het allemaal goed mis.!! De politici zijn 't gemakkelijkste:
geen ruggengraat, geen hart, geen ballen, geen hersenen, en je kunt het achterwerk
met het hoofd verwisselen zonder dat het opvalt !!!!".
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2980305
smulpaap schreef: Schaamnamen  :biggrin2:

http://www.vernoeming.nl/schaamnaam
Ik werk nu 6,5 jaar bij een klantenservice en ik heb wel een paar namen voorbij zien komen die niet zouden misstaan in de toptien van schaamnamen. Altijd goed voor een lolletje op het werk. Het is soms écht niet te geloven wat ouders hun kinderen aandoen  ;D
Door smulpaap
#2980344
Kaela schreef: Ik werk nu 6,5 jaar bij een klantenservice en ik heb wel een paar namen voorbij zien komen die niet zouden misstaan in de toptien van schaamnamen. Altijd goed voor een lolletje op het werk. Het is soms écht niet te geloven wat ouders hun kinderen aandoen  ;D


Mijn vader had vroeger buren ..... de fam. naaktgeboren  :biggrin2:
Door K&D
#2980350
Toen ik nog bij de Appie werkte vroegah kwam er een echtpaar. Zij heette mw. C.B. Box-Jas. :biggrin2:
Door Pluto
#2980353
smulpaap schreef:

Mijn vader had vroeger buren ..... de fam. naaktgeboren  :biggrin2:
Heette die meneer toevallig Chef?

Ik kende via de vader van een schoolvriendje Chef Naaktgeboren.

In onze regio schijnt vroeger een dame, Mien, gewoond te hebben met meisjesnaam Jeuken, zij was getrouwd met Dhr Billekens.   
Dus....Mien Billekens-Jeuken  :biggrin2:
Door smulpaap
#2980366
Pluto schreef: Heette die meneer toevallig Chef?

Ik kende via de vader van een schoolvriendje Chef Naaktgeboren.

In onze regio schijnt vroeger een dame, Mien, gewoond te hebben met meisjesnaam Jeuken, zij was getrouwd met Dhr Billekens.   
Dus....Mien Billekens-Jeuken  :biggrin2:


Ik weet niet of die meneer Chef heette , zal het eens aan mijn vader vragen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door