Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2980241
Afbeelding

Zag net deze staan, lijkt me leuk voor de katten om gedroogde snoepjes oid uit te vissen  :)

Kost maarliefst....99ct!  :o
Door Martine-Tom
#2980247
keetje schreef: Wow, leuk, ik ga sparen. :biggrin2:
Ik ga maar een lening afsluiten...alles voor de beessies he  :-\
Door keetje
#2980250
Ik heb ze bij ons niet zien staan afgelopen week. Ik heb wel 2 krabpalen en hondepoepzakjes gescoord.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#2980254
keetje schreef: Ik ben een action groupie. :)
Ik ben ook fan  :). Al was het alleen maar vanwege de dalmatiërkerstballen van het afgelopen jaar  :biggrin2:.
Door keetje
#2980276
Leuk!! Ze hadden zeker geen bulletjes he? Ik zal rond de kerst eens even de kerstartikelen daar in de gaten houden. Hoewel ik mezelf beloofd had geen kerstspullen meer te kopen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2980279
- Judith - schreef: Ik ben ook fan  :). Al was het alleen maar vanwege de dalmatiërkerstballen van het afgelopen jaar  :biggrin2:.
Heb ik die gemistAfbeelding 
Dan dit jaar maar opletten hahaha
Door inni
#2980594
Ik zag ze bij de 100 nieuwe altikelen staan. Straks toch even naar action om afdekfolie te halen voor de meubelen terwijl we schuren en schilderen en dan 's kijken of ze er staan. 't Lijkt me iets leuk voor mijn kleine schrokker. Hij kan zich ook heel lang bezighouden met z'n snoepjesbal dus zo'n kommetje waarin hij kan vissen zal hem ook wel bezighouden tussendoor.
Tobi heeft geen interesse in voer of snoep, hij eet omdat Boy eet en als hij zijn kommetje niet leeg eet is de kleine ermee weg. Een snoepjesbal is voor Tobi echt te veel werk om iets te kunnen snoepen. ;)
Gebruikersavatar
Door Nicky en Pip
#2980634
Ik heb em het weekend gekocht  :biggrin2:

Pip kan aardig schrokken (krijgt nog KVV) en nu heeft ze er ipv 10 sec ongeveer 10 min over gedaan  :D

Het was die euro meer dan waard  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door