Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esthertjuh
#2979802
Sinds de geboorte van Tess hebben wij een was of 7/8 per week in plaats van 2 ::) Dit is dus de standaardwas en daarbij zit de kattenwas (mandjes e.d.) niet inbegrepen. Onze wasmachine is nu bijna 8 jaar oud. Ik ben dus aan het kijken naar een nieuwe, zuinige wasmachine. Mijn eisen zijn:
- een timer erop zodat de was (net) klaar is als ik thuis kom.
- een extra water optie in verband met de luiers die flink moeten spoelen
- programma's waarbij niet op water bespaard wordt
- een extra spoelknop (extra spoelen zonder de machine handmatig opnieuw aan te zetten)

Heeft iemand de gouden tip?
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2979804
:offtopic2:

Wat goed dat je 'echte' luiers gebruikt.
Heb dat ook bij mijn zoon gedaan, toen 14 maanden later mijn dochter kwam, ben ik toch maar overgestapt op wegwerp.
Gebruikersavatar
Door Else
#2979806
Heb een smasung ecobubble! Kun je je eigen programma op samen stellen en voorprogrammeren dus kun je t precies zo maken als je wil met de luierwas (ik heb bijv standaard een voorwas en dan nog 3 x spoelen bij de hoofdwas en niet te hard centrifugeren). Verder zit er ook een timer op en heb ik de 8 kg machine dus daar kan heul veul in :biggrin2:
Door lightning
#2979839
Else! schreef: Heb een smasung ecobubble! Kun je je eigen programma op samen stellen en voorprogrammeren dus kun je t precies zo maken als je wil met de luierwas (ik heb bijv standaard een voorwas en dan nog 3 x spoelen bij de hoofdwas en niet te hard centrifugeren). Verder zit er ook een timer op en heb ik de 8 kg machine dus daar kan heul veul in :biggrin2:
+1 (- de luiers dan, maar zelfde machine :) )
Door Esthertjuh
#2980045
Ik ga eens kijken voor de Ecobubble. Zag net dat daar ook veel verschillende types van zijn. Wat hebben jullie voor een?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door