Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Michelle Vrolijk
#2979628
Ik zoek ter overname een pop up tentje voor 2 personen (desnoods voor 3) en anders een kindertentje. Wie heeft zo'n tentje en wil deze aan mij verkopen? Het liefst eentje met een opstaand randje bij de ingang.
Door lightning
#2979686
Ik heb wel een pop up tent die ik voorheen gebruikte met dog frisbee, hij heeft alleen geen zeil op de bodem die zat er niet bij. Hij lijkt hierop.

Afbeelding
Door Michelle Vrolijk
#2979696
lightning schreef: Ik heb wel een pop up tent die ik voorheen gebruikte met dog frisbee, hij heeft alleen geen zeil op de bodem die zat er niet bij. Hij lijkt hierop.

Afbeelding
Lijkt me prima. Wat wil je ervoor hebben incl verzendkosten (tenzij je in de buurt van Amstelveen of Nijeveen woont)?
Door wijkje
#2979703
Lexus-me schreef: Mocht Michelle Vrolijk geen interesse hebben in de tent van Lightning heb ik dat wel!!
En anders ik wel...Zoek er nog eentje voor wedstrijden met Jeppe...
Door Kinnie
#2979736
Lexus-me schreef: Mocht Michelle Vrolijk geen interesse hebben in de tent van Lightning heb ik dat wel!!
Goh jeetje! Ik ook wel! Voor de shows :D Moeilijk er een te vinden die hoog genoeg is om ook in te kunnen staan
Door Lexus-me
#2979740
Kinnie schreef: Goh jeetje! Ik ook wel! Voor de shows :D Moeilijk er een te vinden die hoog genoeg is om ook in te kunnen staan
Ze zijn ook te koop bij Decathlon maar dan kosten de €169,90.... Dat is me eigenlijk iets te veel dus ik probeer er nog steeds een tweedehands te vinden :)
Door lightning
#2979741
Verzenden is te duur en heb ik geen tijd meer voor. Als je hem wil hebben zou je hem moeten halen woon in almere. Ik ga al bijna op vakantie dus weet niet wanneer je de tent nodig heb.
Door Lil
#2979754
Kinnie schreef: Goh jeetje! Ik ook wel! Voor de shows :D Moeilijk er een te vinden die hoog genoeg is om ook in te kunnen staan
Ik heb eentje waarin je gemakkelijk kan staan, 1 nadeel: 1 bench en 1 stoel en hij is vol. Alle anderen kun je niet staan, maar wel meerdere benches en/of personen kwijt.
Door Kinnie
#2979756
Lil schreef: Ik heb eentje waarin je gemakkelijk kan staan, 1 nadeel: 1 bench en 1 stoel en hij is vol. Alle anderen kun je niet staan, maar wel meerdere benches en/of personen kwijt.
Hmm.. Ja de meesten zijn tussen de 95cm en 1.10m hoog, dat is erg laag wel ;)
Door Lil
#2979793
Kinnie schreef: Hmm.. Ja de meesten zijn tussen de 95cm en 1.10m hoog, dat is erg laag wel ;)
Precies mijn idee. Deze was voor mij groot genoeg. Ik alleen. Cay in bench en Boris aan een grondhaak. Paste prima. Bij droog weer kon nog iemand komen beppen onder de luifel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door