Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#2978383
Mijn sintje is vreselijk aan de rui ( de andere helemaal niet)
Nou heeft de Berner dat ook 2 jaar terug gehad was net een labrador zo kort
Wat moet ik hier nou mee? Extra vit? Ze krijgt elke week zalm, heb nu ook haring bestelt
Zou het kunnen komen dat ze loops moet worden?
Eten gaat soms heel goed maar nu al 2 dagen bijna niks vandaag helemaal niks, net 2 beschuitjes gegeven
Gister had ze konijn de mdm mot ze niet dus maar pakje blauwe Smuldier gauw ontdooid
Ook niet op
Vandaag mooi mager paard met kiprugstukken niks op
Eet ze normaal wel, verder is ze levendig genoeg maar ze word er niet mooier op
Ze is al aan de magere kant
De eetlust opwekkende kruiden van JAC van hooy mot ze niet
Word er moedeloos van wat zal ik nou doen ?
Door sella
#2978426
Als ze verders helemaal gezond is, zou ik me niet zo druk maken over het eten, want dan kunnen ze je feilloos in de maling nemen.
Twijfel je echter, dan zou ik bloed laten prikken, en niet alleen de ontstekingswaarden, maar ook lever, nieren, schildklier ect.
Laat dit ook niets zien, en heeft de da ook niet iets van pijn kunnen vinden, tja dan moet je gewoon accepteren dat het geen vetwaaier is.
Hier verharen ze overigens ook extreem door het wisselende weer.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2978923
Ik ga nu nog geen bloed prikken vandaag had madam weer alles op
Denk dat het kwam ze had eergisteren avond een groot stuk bulle piemel ongeveer 20 cm doorgeslikt
En gister ochtend zowat in zijn geheel uitgespuugd
Toch wel link vind ik was ook niet verteerd
Was eigen gedroogd en ook goed droog
Ik zei ook al cera de Berner had het ook 1 keer zo erg bijna korthaar
Ook door de aankomende loopsheid toen, ze is nu geholpen verleden jaar en dat is niet meer gebeurd
Dus kwa eten was ze gewoon misselijk denk ik
Kijk het nog wel even aan dan
Gebruikersavatar
Door kiara
#2979420
Ja dat wel maar de Berner ook poeh he 8 maanden mag toch hopen dat het hier niet zo lang duurt
Maar die handschoen zou dan ook bij jou hond goed werken zou zeggen probeer is, goedkopen oplossing!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door