Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2979347
Ouwe wijfen    :biggrin2: 
Oostindisch doof en uitgekookt , als je oud bent dan hoef je niet meer te luisteren   
De tang wandelt normaal op het pad in het park , en ze gaat graag het gras in
Vandaag steeds verder richting de struiken , en de tang verdween in de struiken . Hardstikke dicht begroeit
Ik had al een vermoeden waarom de tang de struiken in ging ..... eten
Ik zo goed en zo kwaad als het kon het struikgewas in  , want ik heb je echt niet gehoord hoor baas
En jawel daar lag witbrood , toen ik bij haar kwam had ze net een broodje in haar snater
Afgepakt ,
Daarna de rest van het brood opgepakt , en dan ben je opeens een heul hulpbehoevende oude tang 
Hoe mot ik er nou weer uit butler , tsss help je me niet eens even  :biggrin2:
Een paar heul zielige oogjes
Gebruikersavatar
Door koekje
#2979349
Hahahaha.


Doet me denken aan een moment toen de oude hond van een vriend van meneer nog leefde. Aantal jaar geleden gingen we daar oud&nieuw vieren. De hond in kwestie heeft lang gezellig naast mij op de bank gezeten. Op een gegeven moment later op de avond stond hij op, liep resoluut naar de salontafel en pakte een gehaktballetje uit de schaal, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Hond in kwestie stond aardig strak onder appèl en zou normaal uit zichzelf nooit iets van tafel gappen.
Toen keek hij echt zo van 'Ja, daar had ik zin in en ik mag dat, want ik ben oud en bejaard'  :biggrin2:
Door smulpaap
#2979354
koekje schreef: Hahahaha.


Doet me denken aan een moment toen de oude hond van een vriend van meneer nog leefde. Aantal jaar geleden gingen we daar oud&nieuw vieren. De hond in kwestie heeft lang gezellig naast mij op de bank gezeten. Op een gegeven moment later op de avond stond hij op, liep resoluut naar de salontafel en pakte een gehaktballetje uit de schaal, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Hond in kwestie stond aardig strak onder appèl en zou normaal uit zichzelf nooit iets van tafel gappen.
Toen keek hij echt zo van 'Ja, daar had ik zin in en ik mag dat, want ik ben oud en bejaard'  :biggrin2:


Ik heb er een beeld bij  :biggrin2: ;D ;D
Door franca
#2979458
koekje schreef: Hahahaha.


Doet me denken aan een moment toen de oude hond van een vriend van meneer nog leefde. Aantal jaar geleden gingen we daar oud&nieuw vieren. De hond in kwestie heeft lang gezellig naast mij op de bank gezeten. Op een gegeven moment later op de avond stond hij op, liep resoluut naar de salontafel en pakte een gehaktballetje uit de schaal, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Hond in kwestie stond aardig strak onder appèl en zou normaal uit zichzelf nooit iets van tafel gappen.
Toen keek hij echt zo van 'Ja, daar had ik zin in en ik mag dat, want ik ben oud en bejaard'  :biggrin2:
;D ;D ;D geweldige aktie
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door