Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2979010
.. om als eerste in het natuurgebied te zijn.. Hond lekker rondstruinen en snuffelen, relax lopen terwijl er een voorraad gedroogde long klein gemaakt wordt.. Lekker ontspannen van de stilte (nou ja, autoweg hoor je altijd), het uitzicht en de natuur genieten....











FLATS!! Spinneweb in je gezicht..  :-X

Jullie ook zo'n zin in de herfst?  :biggrin2: :biggrin2:
Na 3-4 maanden geen thee gedronken geniet ik weer van warme drankjes..  :D
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2979016
Er is weinig fijners dan s morgens vroeg als eerste een spinnenweb in je gezicht te voelen in een natuurgebied rond te struinen en de natuur wakker te zien en horen worden.

Ik vind de herfst het mooiste seizoen, de kleuren, de geuren, rustig kunnen wandelen ivm het weer.. Love it.  :smitten:
Door Danny
#2979026
Een droge herfst...zonder mega veel regen en storm vind ik heerlijk....maare..ik zou zo graag nog wat zomer willen...
Door monster
#2979046
Alsjeblieft nog wat zomer. Ik mag waarschijnlijk over 14 dagen weer fietsen en oefenen met lopen. Dan zou lekker weer heerlijk zijn. Ik heb zoveel tijd thuis in de tuin gezeten. Leuk hoor, maar ik wil nu wel weer eens wat anders zien. Ik geniet van jullie verhalen en ik hoop over een tijd weer grotere afstanden te kunnen lopen.
Door Lil
#2979087
monster schreef: Alsjeblieft nog wat zomer. Ik mag waarschijnlijk over 14 dagen weer fietsen en oefenen met lopen. Dan zou lekker weer heerlijk zijn. Ik heb zoveel tijd thuis in de tuin gezeten. Leuk hoor, maar ik wil nu wel weer eens wat anders zien. Ik geniet van jullie verhalen en ik hoop over een tijd weer grotere afstanden te kunnen lopen.
Veel succes en ik hoop voor jou dat het nog even mooi blijft!

Zelf geniet ik van de herst. Het liefste zonnetje, graad of 16 (niet warm, niet koud). Stevige wind heerlijk. Die regen en storm zijn alleen leuk als ik binnen zit.  :-[ :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door