Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

hoe kan mijn hondpup 5 maanden zo naar HOND ruiken

voer.
Geen stemmen
0%
buiten
Geen stemmen
0%
Door Exect
#2978052
:) Hallo
Vraag . Hoe kan het dat mijn pup van nu 5 maanden.American bully.. . zo erg naar ja hoe moet ik het zeggen naar Hond ruikt ? 1 week  vanaf 6 weken alleen zalmbrokjes gehad.. voor de rest nooit
Ze is buiten. krijgt  vers vleesvoer ruim in de soort  kip  konijn eend rund  krokodil. soms hert..Barf al hak ik boten omdat ze erg slok in stukken.. Ze ook  elkedag 1 ons verse zalm in de ochtend.. verse groente,s ((hah wat ze erg graag eet te gek gewoon)) .
Krijg kokosoil.
Ze is kern gezond heeft((tot heden) nergens last jeuk of zo, of eet problemen.gewoon supper dit alles .. Maar ze blijft ruiken.. als ik haar op til  ruik ik ook hahah  :biggrin2:
grt en alvast dank voor een bericht terug
Henk te Thailand
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2978114
Wat een grappig menu, heb zelf nog nooit krokodil op, laat staan de hond....

Geur is moeilijk te zeggen.. Ten eerste is het heeeeel persoonlijk, ik houd van de geur van mijn hond, anderen vinden hem alsnog stinken (hoewel ik geen vergelijking maak met brokkenhonden die in mijn ogen erger ruiken  :-\ )
Daarbij kunnen sommige groenten de geur is verbeteren, als mijn hond een tijdje geen groente op heeft, ruik ik hem ook erger.
Je geeft wel veel vis, of niet? Ik zou niet meer dan 10% van je menu geven.. Dus dan zou je per week (=700 gram vis) 7 kg moeten voeren met de hoeveelheid vis die je nu geeft..
Door Exect
#2978126
dank voor u reactie...
Maar ik geef vis klein beetje  voor in plaats 1 dag vis wat ook op z,n 700gram komt dan.
Ik voer totaal  1kilo perdag .
En ik geen vis olie geef. En  om zijn vacht en dit ras is meer alergisch .. Heb via een fokker in Thailand gehoord dat sinds hij elke dag vis geef,, klein hoeveelheid in % minder dan visolie... zijn honden goede vacht hebben en nergens last van.. daarvoor veel jeuk  ,, zelfde ras als ik heb.. Americanbully.. ja die fokker Barf ook....((( even out topic..  je hoort veel en veel meer van hondenliefhebbers via site facebook... over honden    dat ze meer versvlees voeren..)))ja in Thailand

Groente  geef ik volop.. allerlei soorten.. .. alleen goede groenten,s  dacht dat dat geen kwaad kan.hoeveel % je geef.. rekend het niet mee in mijn menu.. geef het omdat ze het graag eet..  . en alleen kokos/ melk en +olie van de kokosnoot

Maar ja nu d e reuk.. misschien ben ik te ..... hahahah  ;D

Grt Henk te Thailand
Laatst gewijzigd door Exect op di 19 aug 2014, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door renate1985
#2978151
Bij ons ruikt de 1 sterker als de ander.
Basco, onze allergie hond, ruikt sterker naar hond als kaine.
Beide verblijven binnen en barfen. Denk dat het meer afhankelijk is van de hond.
Door Exect
#2978160
:D.. ze is kortharig.. . geen vete huid .... ,,  het is ook denk ik moeilijk , te beoor delen.  een reuk .  dank in iedergeval..
Door Exect
#2978186
;D ;D ;D ;D ;D goed ideeeeeeeeeeeee..

het is een meisje .. dus ze ruikt naar COCOchanel mmm  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

als ze maar super gezond blijft is nummer 1

dank

grt Henk te Thailand
Door TessaThomas
#2978218
Als mijn honden veel vis eten, dan ruiken ze ook sterker. De ene ligt binnen en de ander buiten en dat maakt geen verschil in de geur. (degene die buiten ligt heeft het 1e jaar binnen gelegen) En de ene hond ruikt erger dan de andere hond.
Gebruikersavatar
Door Irta
#2978433
Hier ook veel verschil. Ik vond Caleb nooit zo lekker ruiken, Tadej ruikt volgens mij heeerlijk en Dush weer wat minder. Maar dat is ook niet helemaal te vergelijken. Dush (7 jaar) zit nml nog geen jaar op rauw. Haar geur is al wel verbeterd.
Door Exect
#2978434
Dank voor de reactie,s

Maar duidelijk is nu wel dat het verschil nergens in zit buiten of binnen .. wel met het voer te maken dat kan.  Maar vers  is o.k ,
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door