Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#2977825
In verband met lompheid en vaak botjes overgeven ga ik Fleur voorlopig op kvv zetten. Welke kattenkvv vinden jullie goed? Ik geef al 5 jaar geen kvv meer. Toen gaf ik regelmatig bibi kat, hb kat en ik geloof ook bandit. Nu heb ik wat degomeat.be in huis, maar dat is meer gericht op honden.  Zit ook groenten in.
Door Martine-Tom
#2977827
Bibi vind ik super spul! De beefmix van Dego vinden ze hier ook heeeel erg lekker. En darf vond ik ook super, maar daar lees ik de laatste tijd wat mindere berichten van.
HB lusten ze hier niet. All animal vinden ze wel heel lekker.
Door Martine-Tom
#2977832
Ja beefmix heet het, er is nog een ander merk ook speciaal voor katten (naam even kwijt maar dat zie je snel genoeg  ;)) beefmix is er in 2 smaken en die zonder vis vind ik erg lijken op Bibi. Dat andere merk wat Dego speciaal voor katten heeft vinden ze hier ook super lekker, en ziet er ook prima uit!
Door hannabelgje
#2977834
Hmmm binnenkort inderdaad maar eens degomeat bestellen. Voor nu maar eens kijken wat lupa heeft. De dw hier heeft alleen hondenkvv en niet voor katten. Wel heel veel keus. En ook maar wat prooidieren meebestellen, dat lust ze ook wel denk ik.
Door Martine-Tom
#2977835
Er zijn best aardig wat hondenkvv die voor tijdelijk ook voor een kat kunnen dus als je echt zonder zit is dat voor nood iig ook een idee  :)
Door hannabelgje
#2978149
Degomeat.nl vind ik dermate goedkoop dat ik dat niet goed aandurf. Volgens mij heeft lupa vakantie dus dan ga ik bij de dw wel wat carnivoer halen om mee te beginnen. Afgewisseld met dego.be en als lupa er weer is dan kijk ik verder.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2979255
Dego Nl is volgens mij nochtans stukken beter dan dego BE.  Dat laatste zou ik van mijn leven niet voeren en dat eerste vond ik er heel goed uitzien.
En ik heb nog al kleinschalig gedraaide mixen tegengekomen aan dezelfde prijs al Dego NL.  Er zit wel veel bot in, dus dat drukt zeker de prijs.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2979575
De samenstelling om te beginnen.
Dego be heeft ook wat schandalen achter de rug over rommel die erin zit.
Ik weet niet of ze in al hun versie's die 'groentenvlokken' toevoegen, maar als die erin zitten, zou ik het niet aan een hond, maar zeker niet aan een kat geven. 

En ja, waaraan zie je of een merk kvv beter is dan een ander? Das hier niet anders...
Jammer dat de namen hetzelfde zijn, want heeft met elkaar niets te zien.
Door hannabelgje
#2979670
Wat is er mis met die groentenvlokken dan? Ik heb op het moment carnivoer hond voor haar. De kat versie hadden ze niet en kon alleen per volle doos besteld worden.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door