Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2977460
Ik heb een week lang echt een super vakantie gehad. Heerlijk een week naar het paleisje van Ellen, wat een genot! Voor het eerst in mijn leven in de bouwvakvakantie en er heerste op dat deel van het park gewoon ontzettende rust. Ik vind de zee leuk en mooi, maar ben er ook snel op uitgekeken, maar de duinen bij Noordwijk(erhout). Fantastisch!!!  :circle:
Je kunt er wandelen, maar ook uren fietsen en lekker luieren en de tuin is afgezet.

Voor mijn honden 100% geschikt, want Jones kon niemand zien en had dus ook geen stress en heeft met mij gespeeld in de tuin. GESPEELD! in de zin van in mijn handen/armen "hapsen" en paar keer woef tegen mij zeggen en met poten slaan. Echt fysiek met mij gespeeld zoals honden onderling doen, hattie nog nooit gedaan/gedurfd.  :yeah:
En oude Boris? Die heeft 'gerend' op het strand/in de zee en is helemaal vergeten dat zijn lijf niet wil (niet vragen hoe hij nu loopt, dat probeert hij niet te laten zien. Hoofdzaak, hij heeft enorm genoten). Het kan aan mij liggen, maar op de foto's zie ik hem als het ware lachen.
En ik, ach.... mijn huidige fysiotherapeut scheldt niet op mij. Hij keek alleen eens en zei: ach grenzen aan het verkennen?  ::) Voel je vanzelf wel als het niet klopt.  :whistle:

En ik had zoooooooo veel geluk met het weer, echt zon gezien en regen bijna alleen 's ochtends vroeg en 's nachts of later op de avond. Ik was een mega bofkont, want in Limburg was het erg vies geweest.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2977469
Super dat jullie zo genoten hebben, even bijtanken, herinneringen maken.
Hoop dat de grijns bij allen nog lang op de snoet mag blijven bestaan.

Ik moest trouwens erg lachen bij je herten foto, kom net zelf terug van vakantie van de veluwe, en ik heb in al die weken nog niet zoveel herten in totaal gezien als jij in 1 x  :biggrin2:
Door Lil
#2977472
Extreme schreef: Super dat jullie zo genoten hebben, even bijtanken, herinneringen maken.
Hoop dat de grijns bij allen nog lang op de snoet mag blijven bestaan.

Ik moest trouwens erg lachen bij je herten foto, kom net zelf terug van vakantie van de veluwe, en ik heb in al die weken nog niet zoveel herten in totaal gezien als jij in 1 x  :biggrin2:
Het is met mijn mobiele telefoon gemaakt en bijna niet te zien op foto 7 en 9 staan er ook! (goed verscholen).
Jones was er niet zo blij mee... die mocht niet los van mij, alleen maar aan het strand.

Op de Veluwe zal ik nooit meer vergeten: vorig jaar naar toe op advies van iedereen aangezien ik net met een burn out zat. Ik kom aan 's middags om 16.00 uur ga met Boris en toen nog Cayley wandelen en zie 10 minuten later twee herten. Herten dus en geen reeën zoals op de foto, maatje klein paard dus. Zoooooo gaaf. Ook zag ik ze op de laatste dag vroeg in de ochtend, maar verder op de Veluwe inderdaad geen gezien. Hier stikte het ervan!!!
vanaalst schreef: super dat je zo genoten heb!!!
heb niks teveel gezegd he! :)
Nope, niets te veel gezegd. Echt mooi.  :D
Door zurca
#2977482
Fijn dat je, jullie  :), zo genoten hebben!!
Lil schreef: Herten dus en geen reeën zoals op de foto
Je bedoeld op foto 2, dat dat reeen zijn? Dat zijn Damherten.
Door Lil
#2977490
zurca schreef: Fijn dat je, jullie  :), zo genoten hebben!!

Je bedoeld op foto 2, dat dat reeen zijn? Dat zijn Damherten.
Foto 2? Dat is een afslag naar de zee.

Die foto met die grote groep, daar was de helft nauwelijks groter dan Jones, dus 75-80 cm... Damhert wordt heel wat groter en damhert is zeer zeldzaam. Maar goed ik ben er niet voor opgeleid.
Door zurca
#2977522
Lil schreef: Foto 2? Dat is een afslag naar de zee.

Die foto met die grote groep, daar was de helft nauwelijks groter dan Jones, dus 75-80 cm... Damhert wordt heel wat groter en damhert is zeer zeldzaam. Maar goed ik ben er niet voor opgeleid.
Sorry mis geteld ;D
Ik bedoel idd. die foto met die grote groep.. Echt dat zijn geen reeen! Damherten zijn zo zeldzaam niet hoor... Ik woon in Zuid-Holland, en hier in de polder loopt ook een kudde....
Door Lil
#2977535
O echt? Vraag ik me af wat die hele grote waren die op de andere foto's nauwelijks te zien zijn.

Ik lees net dat ze vorig jaar uitgerekend in Noordwijk ze wilden gaan afschieten, omdat er zo extreem veel zijn dat het voor serieuze problemen zorgt en dan loop je op de Veluwe en zie je ze nauwelijks.  :biggrin2:
Door zurca
#2977537
Lil schreef: O echt? Vraag ik me af wat die hele grote waren die op de andere foto's nauwelijks te zien zijn.

Ik lees net dat ze vorig jaar uitgerekend in Noordwijk ze wilden gaan afschieten, omdat er zo extreem veel zijn dat het voor serieuze problemen zorgt en dan loop je op de Veluwe en zie je ze nauwelijks.  :biggrin2:
Nee op de veluwe zitten geen Damherten dacht ik. Daar heb je de reeen en de edelherten.
Maar bij de Amsterdamse waterleidingen/duinen daar lopen ook grote groepen Damherten.

Die van de andere foto's kan ik niet goed zien maar als ze echt heel groot waren dan kunnen dat edelherten geweest zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door