Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2977406
met gepaste trots( ::)) kan ik jullie vertellen dat mijn oudste vent vanavond zn debuut maakt in t betaalde voetbal!
Door patt
#2977419
de boeren op het kasteel,bijna de Jupiler Leaque.Hoop voor hem dat het doorgaat met dit weer.Serieus niveau de talenten teams fluiten en dan beginnen op 'Spangen".Fluiten of vlaggen?
Door Ike
#2977423
Wat super gaaf zeg!  8)
Daar mag je ook wel n heul klein beetje trots op zijn hoor  :P :-*
Gebruikersavatar
Door nova
#2977443
Sjiek  :D

Zodra hij zn eerste WK gaat fluiten kom ik voor een handtekening van hem  ;D
Door keetje
#2977451
Succes vanavond, ik heb zelf niet veel met voetbal maar ik kan me voorstellen dat je trots bent!!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2977456
patt schreef: de boeren op het kasteel,bijna de Jupiler Leaque.Hoop voor hem dat het doorgaat met dit weer.Serieus niveau de talenten teams fluiten en dan beginnen op 'Spangen".Fluiten of vlaggen?
t is op kunstgras dus het zal wel doorgaan..
vanavond is ie 1 ste assistent scheidsrechter... in t weekend maakt ie zn debuut als scheidsrechter!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2977457
Wat ontzettend leuk voor hem, maar zeker ook voor jullie als ouders, wat zal je trots zijn.
Moeilijke tijden voor jullie geweest(nog), maar dit zijn dan de lichtpuntjes waar je dan dubbel en dwars van kan genieten. Zijn opa zal ook trots op hem geweest zijn  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door