Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2970484
Ok, reu geregeld met bloed zweet en tranen.....
Waar ze een maand geleden alle tekenen liet zien dat ze loops ging worden is er nu geen enkele aanleiding om te denken dat het er aan zit te komen >:(
Er zit nu bijna 50 weken tussen.

Zou ze nu gewoon over gaan slaan...... :-\
Door miik
#2975112
Vervelend...maar heel herkenbaar  !  ;)
Fokken is heeel veel geduld !
Wachten op de loopsheid, wachten op de goede dag om te dekken, wachten op de echo, wachten op de bevalling, wachten op de chipper, wachten op de pupkopers, etc, etc....  (ik snap ook niet waarom ik fokken zo leuk vind  :P)
Door **Jillaroo**
#2977396
Je zou haar toch loops kijken??? galyi is nu net van de loopsheid af en Yeng moet nu echt ff wachten ivm de komende wedstrijd. Eerlijk gezegd hoop ik dat ze in september loops zal worden, is ze lekker klaar voor de shows. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2977796
Nope!
Nero ruikt wel veel aan har achterste en ze vlagt ook wat meer dus heb nog een beetje hoop dat het er aan komt.
Tja en anders, weet je, wacht ze gewoon met loops worden tot december en heb ik gewoon een nestje in het voorjaar
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2978275
Ja va 1-11 ben ik werkeloos.
Ach elk nadeel heb z'n voordeel zal ik maar denken.

Hoop dat de loopse teven tijd ook doorslaat op Kees....
Heb zoveel mensen die interesse hebben omdat er momenteel niks geen nesten liggen, maar als ze nog lang wacht is dat natuurlijk over.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door