Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2977229
Michelle Vrolijk schreef: Voor mij niet nodig maar wel geestig: http://www.nu.nl/tech/3854229/moeder-on ... ellen.html
Toen ik kind was hadden we geen mobiele telefoon. Mijn ouders wisten waar ik was en ik wist hoe laat ik thuis moest zijn om te eten en was dan ook op tijd thuis.
Nu zie je al kinderen van 5-6 jaar met een mobieltje rondlopen. Zie hier ook geregeld kinderen in het donker over straat lopen, vaak zelfs rond 23.00 uur als ik laatste rondje met Pixie loop
#2977265
eelke schreef: ??? je moet ze toch gewoon opvoeden?
En dan doen ze daarna toch gewoon wat ze zelf willen  ::)
Als mijn dochter over een x aantal jaren een mobiele telefoon heeft, lijkt het me wel komisch  :biggrin2:
Ik denk dat zij er de humor niet van inziet  :P
#2977267
Kim_S schreef: En dan doen ze daarna toch gewoon wat ze zelf willen  ::)
Als mijn dochter over een x aantal jaren een mobiele telefoon heeft, lijkt het me wel komisch  :biggrin2:
Ik denk dat zij er de humor niet van inziet  :P
ha ha zeker humor  :biggrin2: inmiddels zijn die van mij te oud en nemen gelukkig gewoon op maar ik vind het ook wel humor.
#2977312
Tja, mobiel wordt geblokkeerd wanneer ze niet terugbellen dus denk dat het wel kan werken  ;D
Om te deblokkeren moeten ze voorgeprogrammeerd nummer bellen en daarna krijgen ze code om mobiel te ontgrendelen.

Vraag me wel af hoe makkelijk de app te verwijderen of te manipuleren is
#2977375
dinky89 schreef: Tja, mobiel wordt geblokkeerd wanneer ze niet terugbellen dus denk dat het wel kan werken  ;D
Om te deblokkeren moeten ze voorgeprogrammeerd nummer bellen en daarna krijgen ze code om mobiel te ontgrendelen.

Vraag me wel af hoe makkelijk de app te verwijderen of te manipuleren is
Telefoon rooten, een permission manager erop en doei app...
#2977594
Hope schreef: Papa of mama negeren en gewoon niet terugbellen?
Geen app voor nodig. Gewoon telefoon inleveren!
psies. Doei telefoon... :biggrin2:
Maar als je kinderen dat soort dingen doen, dan is het misschien beter aan de relatie met je kind te werken. Pubers kunnen  :nono2:  zijn, maar zijn ook heerlijke kinderen :bigarmhug: . Als je ze maar in hun waarde laat. Het is lastig genoeg om tussen servet en tafellaken te zitten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door