Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2976763
weet iemand waar je voor leuk prijsje een ballen bak kan kopen voor de hondjes,ik wil niet zo'n zandbak,moet dus wel op te vouwen zijn,ongeveer 1 meter lang bij 90 tot 1 meter breed
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2976863
Action misschien? Of zo'n opvouwbare wasmand voor dat doel gebruiken, in dat geval Ikea. En misschien heeft Ikea ook wel opvouwbare ballenbakken, het zou mij iig niet verbazen. :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2976888
Zo'n wasmand vind ik te klein, action ga ik kijken
En ja kruitvat had ik net te laat gehoord heb ik altijd
Bedankt voor de tips
Door C@rine
#2976907
Zo'n opberg box voor onder het bed, zou wel eens en leuke maat kunnen zijn.
Helaas niet opvouwbaar, en dan met losse ballen van de link van Simone V ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#2976916
Hou er wel rekening mee dat die opvouwbare ballenbakken  niet echt bestand zijn tegen honden uit die gewichts klasse  ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2976933
Okee ! Ik heb bij iemand die van het kruitvat gezien en dacht wel dat die vrij stevig was
Ja zo'n zandbak schelp is sterker maar kan hem nooit is opbergen dan dat ding neemt zoveel ruimte in
Nog evt andere suggesties?
Door C@rine
#2976943
Je hebt dikwijls bij action wel veel verschillende ballen te koop, met lichtjes, met uitsteeksels, in de vorm van een kikker, erg leuk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2977152
Ik heb bij de ikea een vrij grote opbergbak voor onder het bed gekocht. Na gebruik deksel erop en dan gaat ie op de kast.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door nova
#2977155
kiara schreef: Okee ! Ik heb bij iemand die van het kruitvat gezien en dacht wel dat die vrij stevig was
Ja zo'n zandbak schelp is sterker maar kan hem nooit is opbergen dan dat ding neemt zoveel ruimte in
Nog evt andere suggesties?
een kinder zwembadje?  Dat is ook  gemakkelijk met opbergen. Je  hebt er met  schotjes in de zijwanden, die zijn vast steviger
Gebruikersavatar
Door kiara
#2977163
Kaela die lijkt mij wel wat  :biggrin2: is dat de grootse maat?
En hebben ze bij de Ikea ook de ballen ?

Dan is probleem van waar laat je de ballen ook opgelost  ;D

Zwembad met van die schotten zijn vaak wel erg groot
Denk dat ik voor die van Kaela ga
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2977168
Ja ik geloof het wel dat dit de grootste maat was. Staan bij alle opbergbakken.

Ik heb de ballen van internet gehaald. Weet niet meer waar, meen een speelgoedwinkel. Bij de ikea heb ik ze niet gezien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door